Svet

04.11.2015. 10:35

B92

Autor: Nova Ekonomija

Lidl kreće u osvajanje američkog tržišta

Svet

04.11.2015. 10:35

Nemači lanac maloprodaje Lidl preuzeo je Evropu, a sada cilja i na Sjedinjene Američke Države.
Lidl, koji planira osvajanje tržišta SAD-u 2018. godini, nudi velike popuste na namirnice, aparate za domaćinstvo i nameštaj, piše Biznis insajder.
Kako Lidl planira da se proširi na SAD, trgovce to svakako treba da zabrine, posebno one koji se trenutno bore sa krizom, i one koji imaju tradicionalne radnje. 
Volmart bi trebao najviše da se brine, jer bi mogao da oseti najveći pritisak jer će Lidlove prodavnice biti slične veličine, visoko konkurentne, uz jako i relevantno iskustvo. 
Mnogi američki prodavci biće primorani da smanje svoje cene kako se Lidl bude širio, smatra direktor jedne firme koja posluje „na malo“. 
„Lidl će obezbediti izvoz, što će dovesti do toga da veliki broj trgovaca smanjuje cene kako bi ostali konkurentni“, dodao je ovaj šef. 
Lidl i njegov konkurent Aldi su najveći lanci u Velikoj Britaniji, zbog čega su nacionalni supermarketi bili prinuđeni da dramatično smanje cene i da smanje broj radnika kako bi bili konkurentniji. 
Prodaja u Lidlu je porasla 16 odsto za tri meseca, u periodu koji se završio 13. septembra, dok je prodaja u ostalim većim marketima u Velikoj Britaniji zabeležila pad. 
Direktor lanca Aldi, drugog po veličini u Britaniji rekao je da je „Lidl najgora oluja maloprodaje u istoriji“. 
„Lidl će imati jedinstvenu ponudu koja će se razlikovati od bilo koje druge na tržištu. Kupcima će ponuditi najkvalitetnije proizvode po najnižim mogućim cenama i najboljim lokacijama“, rekao je potparol Lidla u SAD-u. 
Ovaj lanac već ima 10.000 prodavnica u 26 evropskih zemalja, a očekuje se da će generisati oko 84 milijarde dolara u prodaji u Evropi u 2015. godini. 
Lidl je posta pretnja industriji namirnica zbog svojih ludo jeftinih cena i naglaska na svežoj hrani. 
Njihove prodavnice su male, lako se kupuje, na dobroj su lokaciji i ističu ključne kategorije kao što su sveže proizvode i pripremljena hrana. Ponuda je postavljena tako da je kupcima dostupno baš ono što žele i što im nedostaje u tradicionalnim radnjama.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.