Nemačka kompanija Lidl, koja je poznata po svom lancu marketa, širokom asortimanu proizvoda i povoljnim cenama, ubrzano se sprema za ulazak na crnogorsko tržište, piše portal Investitor. U naredne tri godine Lidl će otvoriti najmanje pet supermarketa u Crnoj Gori, a prvi objekti gradiće se u Podgorici.
Dodaje se da je trenutno je u toku faza lobiranja, odnosno, „pozadinsko delovanje“ sa ciljem da se što kvalitetnije završe svi pravni i ostali poslovi. Prema navodima portala Investitor, Lidl bi u Crnoj Gori mogao da zaposli oko 1.000 ljudi.
U toku je i užurbana potraga za lokacijama a pre nekoliko dana je objavljena informacija da je kompanija povezana s Lidlom predala ponudu za kupovinu 13.200 kvadrata u podgoričkom City kvartu, za šta je ponudila 3,73 miliona evra.
Tržište mega-marketa u Crnoj Gori je dosta ukrupnjeno poslednjih godina, jer se više lanaca pripojilo velikim kompanijama.
Od prvobitnih sedam i osam lanaca marketa crnogorsko tržište svelo se na četiri veća sistema Voli, Laković, Mercator (Idea) i Domaću trgovinu.
Lidl predstavio novi brend domaćih proizvoda „S ljubavlju, domaće“
Lidl će nastaviti da širi mrežu svojih prodavnica u Srbiji
Lidl izbacio plastične kese iz upotrebe u celoj SrbijiOcenjuje se da bi upravo na njih najveći uticaj mogao da ima dolazak velikog sistema kao što je Lidl.
Najava da će Lidl zaposliti 1.000 radnika, poklapa se sa veličinom najvećeg konkurenta, lancu marketa Voli.
Dolaskom na crnogorsko tržište, Lidl širi svoju regionalnu mrežu marketa. Pre nekoliko godina, ovaj lanac marketa stigao je u Srbiju, a uskoro se očekuje i otvaranje prvih objekata u Bosni i Hercegovini.