Svet

24.08.2020. 16:39

Business Insider

Autor: Nova Ekonomija

Luksuzna modna marka počinje da prodaje zaštitne maske

Britanska luksuzna modna marka Barberi (Burberry) prva je zvanično lansirala kolekciju skupih maski za lice, piše Biznis insajder.Kolekcija maski najavljena je u četvrtak, ali još uvek nije poznat tačan datum kada će ove maske p...

Skrinšot Barberijevog sajta

Svet

24.08.2020. 16:39

Britanska luksuzna modna marka Barberi (Burberry) prva je zvanično lansirala kolekciju skupih maski za lice, piše Biznis insajder.

Kolekcija maski najavljena je u četvrtak, ali još uvek nije poznat tačan datum kada će ove maske postati dostupne široj javnosti.

Barberi kaže da su maske trajne, igrađene od viška tkanine i “poboljšane antimikrobnom tehnologijem”. 

Prema informacijama na veb sajtu ove modne marke, maske će koštati oko 90 funti, što je nešto manje od 120 dolara.

Ovo nije prvi put da je kompanija proizvodila maske, ali biće prvi put da to čine u komercijalne svrhe.

Barberi je u aprilu koristio svoju fabriku jakni za proizvodnju zaštitne opreme za zdravstvene radnike koji su se borili protiv pandemije.

Brend je takođe osnovao fond „COVID-19 Burberri Foundation“, koji pomaže zdravstvenim radnicima i drugima koji su pod ozbiljnim uticajem pandemije i donirao sredstva za istraživanje vakcinacije.

Za sada je poznato da će maske biti dostupne u dve boje, bež i bledo plave. Svaka maska poseduje malu putnu torbicu koja omogućava njeno sigurno nošenje. Kako navode, 20 odsto od prodajne cene svake maske, brend će donirati fondu.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.