Svet

25.02.2016. 12:14

Fokus

Autor: Nova Ekonomija

Mark Zakerberg dao objašnjenje za nove Facebook reakcije

Svet

25.02.2016. 12:14

Vest o uvođenju novih emotikona u Facebook ‘reakcije’ juče je glasno odjeknula svetom društvenih mreža, a tim povodom se oglasio i sam Mark Zakerberg.
„Nije svaki trenutak koji želite da podelite srećan. Ponekad želite da podelite i nešto tužno ili frustrirajuće. Naša zajednica već godinama traži dislike dugme, ali ne zato da bi ljudima rekli kako im se ne sviđaju njihovi postovi. Ljudi žele da izraze saosećanje i veći broj emocija”, napisao je „tata“ Fejsa, priznavši da je i sam dugo razmišljao o ovoj promeni. 
„Moj tim i ja smo dugo razmišljali o pravom načinu na koji je ovo trebalo uraditi. Jedan od mojih ciljeva je bio da to bude jednostavno poput stiskanja i držanja likea”, dodao je Zakerberg i predstavio emotikone „ljubav“, „haha“, „wow“, „tugu“ i „ljutnju“.
„Ljubav je za sada najpopularnija reakcija, a čini mi se da bi tako i trebalo da bude“, zaključio je Zakerberg.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Komentar(1)

  1. Koliko ja vidim to sve ide u pogresnom smeru. Od mnogo veceg izvoza sada smo u teskom deficitu.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.