Svet

22.10.2014. 21:53

B92

Autor: Nova Ekonomija

Mekdonalds najavljuje drastične promene zbog loših poslovnih rezultata

Svet

22.10.2014. 21:53

Mekdonalds će se izgleda uskoro promeniti iz korena, jer je prvi čovek kompanije najavio drastične zaokrete nakon razočaravajućih poslovnih rezultata.
Predsednik Don Tompson je najavio „veliku reviziju strukture kompanije i radnih praksi“ nakon što je pad profita u prethodnom kvartalu potvrdio negativan trend.
Najpoznatiji lanac restorana na svetu doživeo je značajan prihoda i profita u odnosu na prošlu godinu, a u prvi mah su okrivljeni jaka konkurencija u SAD i skandali u Kini.
Ipak, predsednik i izvršni direktor Mekdonaldsa kaže da je potreban drugačiji pristup poslu. 
Mekdonalds je upisao pad neto zarade od čak 30 odsto, na 1,07 milijardi dolara, a uporedo sa tim došlo je i do pada vrednosti akcija Mekdonaldsa od dva posto, što je označilo znak za uzbunu. 
Tompson je izjavio da kompanija već radi na hitnom odgovoru na ovakvu situaciju, „odgovoru neophodnom da se unapredi poslovanje“. 
„Naša sposobnost da izdržimo sve ove faktore jeste potvrda snage i izdržljivosti brenda, kao i čvrstine našh finansijskih temelja, ali smo po svim merilima podbacili, i to daleko ispod očekivanja. Potrebno je povlačenje odlučnih poteza kako bismo napravili fundamentalne izmene u načinu na koji pristupamo svom poslu“, rekao je Tompson. 
Kako navode američki mediji, postoje tri stuba nove strategije Mekdonaldsa:
– „generalni remont“ čitavog koncepta restorana, što podrazumeva „podizanje restoranskog menija i iskustva mušterija na viši nivo“, kako bi se ponuda „uskladila sa potrebama današnjih potrošača“
– nova digitalna strategija koja bi olakšala narudbžine i plaćanje i uvođenje novih načina plaćanja kao što je „Epl pej“
– revizija strukture kompanije i resursa uloženih u ključne inicijative kojima se podržava „predviđeni dugoročni rast“
I marketing sektor bi trebalo da doživi velike promene i kampanje će se ubuduće fokusirati na „kvalitet hrane, transparentnost brenda i ljudske inicijative“. 
Trebalo bi da bude razvijen i jednostavniji meni na globalnom nivou. 
Sve to znači da bi uskoro Mekdonalds mogao da bude potpuno drugačiji nego danas. 
„Razumemo koliko su ozbiljni izazovi pred nama i ma njih odgovaramo na najhitniji način“, rekao je Tompson.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Komentar(1)

  1. Mislim da više nije ni bitno na koji će se datum skinuti rasveta, napravili su od nas nihiliste. Predizborna rasveta je uradila svoje tako da priprema, tj. skidanje ukrasa, za sledeći namešteni tender za sledeću godinu može da počne 😉

    markopetrovic91@gmail.com

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.