Mesna industrija Braća Pivac potpisala je ugovor kojim ulazi u vlasnički udeo u Celjskoj mesnini, pri čemu se upravljačka struktura ne menja, a Izidor Krivec ostaje na mestu predsednika Upravnog odbora. Ovim ulaskom u Celjske mesnine, Mesna industrija Braća Pivac nastavlja da jača svoju poziciju i prisustvo u regionu, prenosi Biznis.rs.
„Mesna industrija Braća Pivac preuzima one segmente poslovanja Celjske mesnine u kojima su svrstane obe kompanije, i to Celjska mesnina z’dežela, sa pogonima za proizvodnju i preradu mesa i proizvodnju trajnih i polutrajnih proizvoda, zatim Pršutarna s ‘Krasa i Celjska mesnina Storitve koje se bave istom delatnošću i zapošljavaju osobe sa invaliditetom. Segment proizvodnje vina i penušavih vina Radgonska Gorica, koji obuhvata državno poljoprivredno zemljište, nije predmet interesovanja ili preuzimanja od strane Mesne industrije Braća Pivac. Kupovina većinskog udela u CM Investu, koji je u stopostotnom vlasništvu Celjske mesnine, podleže prethodnoj saglasnosti nadležnih organa”, saopšteno je iz Industrije mesa Braća Pivac.
Predsednik Mesne industrije Braća Pivac, Neven Pivac, ovu akviziciju smatra „značajnim tržišnim iskorakom“.
„Prepoznali smo Celjske mesnine kao vrednu kompaniju sa velikim potencijalom, a pored jačanja likvidnosti kompanije, ulaskom u vlasničku strukturu, fokusiraćemo se na stvaranje uslova za njen dalji razvoj kroz ulaganja i celokupno unapređenje poslovanja“, rekao je Pivac i dodao kako „ovo strateško partnerstvo je kompatibilno na više nivoa poslovanja, jer su obe kompanije veliki proizvođači mesa i prerađivači domaćih sirovina, sa dugogodišnjim iskustvom i primenljivim znanjem.“
Takođe, ističe kako „ova sinergija će omogućiti i da jače pozicioniramo najvrednije proizvode obe mesne industrije, kao što je dalji plasman kranjske kobasice na hrvatskom tržištu, gde je izuzetno cenjena, ali i dalmatinskog pršuta u Sloveniji“, uz šta navodi kako Pivac Grupa, uz promišljeno razmatranje tržišnih mogućnosti, nastavlja da planira razvoj svog poslovanja na širem području jugoistočne Evrope.
Celjsko meso je vodeći proizvođač mesa i mesnih prerađevina u Sloveniji – a uvođenjem brenda z’dežele dodatno su ojačali i unapredili svoju poziciju na tržištu, čineći svoje proizvode prepoznatljivim. U asortimanu celjskog mesa nalaze se i autohtoni proizvodi kao što su suva domaća salama i Tlačenica proizvedena na tradicionalan način.
Kako se navodi, grupacija Pivac će strateški pristupiti očuvanju trajnog prisustva ovog slovenačkog brenda na tržištu, navodi se u saopštenju, posebno imajući u vidu da su i sami nosioci oznake geografskog porekla na nivou Evropske unije za neke od svojih proizvodi.
Pivac grupa zapošljava više od 2.000 ljudi, ima skoro 250 vlastitih maloprodajnih objekata širom Hrvatske, sarađuje sa svim većim trgovačkim lancima na hrvatskom tržištu, a svoje proizvode plasira na njemačkom, mađarskom, bugarskom, irskom, belgijskom, austrijskom, slovenačkom i druga tržišta.
https://novaekonomija.rs/vesti-iz-sveta/i-hrvatski-poslodavci-ocekuju-privredni-rast-od-35-odsto