Microsoft kupuje Activision Blizzard za skoro 70 milijardi dolara

Foto: Pixabay

Kompanija Majkrosoft (Microsoft) je objavio da planira da kupi jednog od najvećeg proizvođača video igara na svetu, Activision Blizzard, za 68,7 milijardi dolara u gotovini, prenosi Axios.

To je najveća akvizicija Microsofta u istoriji, koja je daleko nadmašila prethodnu, kupovinu društveno-poslovne mreže LinkedIn 2016. godine za oko 26,2 milijarde dolara. 

Dogovor će verovatno biti podložan nadzoru regulatorn9ih tela, s obzirom na veličinu dve softverske kompanije i veličinu transakcije.

U saopštenju se navodi da će Bobi Kotik nastaviti da vrši funkciju izvršnog direktora Activision Blizzard-a, a da će odgovarati Filu Spenseru, koji je dogovorom unapređen u izvršnog direktora Microsoft Gaming-a.

Axios i njegovi sagovornici ne očekuju se da Kotik ostati u matičnoj firmi nakon što se posao zaključi. Međutim, planirano je da nastavi da vodi kompaniju do zaključenja ugovora, što bi moglo da potraje i više od godinu dana.

U međuvremenu, grupe akcionara i više od hiljadu zaposlenih u Activision Blizzard-u pozivaju Kotika da podnese ostavku nakon optužbi za seksualno nedolično ponašanje u kompaniji.

Najveći brendovi Activision Blizzard-a uključuju franšize kao što su Call of Duty, Diablo, Overwatch i World of Warcraft.


Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Novu ekonomiju možete pratiti na mrežama:

pošaljite komentar

Nema komentara

Prijavite se za njuzleter Nove ekonomije.

Ova stranica je zaštićena sa reCAPTCHA i primenjuju se Google Politika privatnosti i Uslovi korišćenja usluge

Nema pravih poslovnih i životnih odluka bez dobrih informacija.
Vaša email adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.