Vesti iz sveta

08.01.2015. 10:30

B92

Autor: Nova Ekonomija

Microsoft se ipak ne odriče Nokije

Od kada je Microsoft kupio Nokiu 2013. godine, ime tog brenda je počelo malo po malo da nestaje, a zamenjivali su ga smartfoni iz linije Lumia.
Microsoft, međutim, novim jeftinim uređajem planira da privuče korisnike u predelima sveta gde ima malo izvora snabdevanja električnom energijom. 
Nokia 215, pored povoljne cene, ima i rekordnu autonomiju funkcionisanja, i to 29 dana kada se ne upotrebljava i 20 dana ukoliko se preko uređaja komunicira. Pošto taj telefon služi gotovo samo za telefoniranje, konekcija s internetom je veoma ograničena, tako da ne postoje šanse da se baterija bez razloga isprazni. 
Iako su Afrika ili Indija glavna tržišta na koje cilja Nokia 215, ime i izgled telefona su izazvali nostalgiju kod korisnika uređaja te marke u zapadnim zemljama koji su videli u novom telefonu vrstu renesanse čuvenog uređaja Nokia 3310. 
Microsoft ima jasan razlog što se drži ovog segmenta tržišta, a to su troškovi razvoja u koje spadaju i komponente i licenciranje patenata. 
Oni su trenutno previsoki za smartfone, pa jeftiniji telefoni definitivno u skorije vreme neće biti zaboravljeni. 
Svetsko tržište mobilnih telefona povećalo se na 459,5 miliona isporučenih jedinica tokom prvog tromesečja, od čega su 140 miliona činili takozvani „feature phones”. 
Za razliku od smartfona, Microsoft će izgleda zadržati Nokia brend na najjeftinijim telefonima, jer je on i dalje prepoznatljiv u delovima sveta u kojima su telefoni ograničenih mogućnosti i dalje relevantni.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Komentar(1)

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.