Svet

29.07.2024. 12:02

SEEbiz

Autor: Nova ekonomija

Micubiši se pridružuje savezu Nissan-Honda

Svet

29.07.2024. 12:02

Japanski Micubiši (Mitsubishi Motors) pridružiće se savezu koji su sklopili Honda i Nissan, prenosi SEEBiz. Tri kompanije nameravaju da standardizuju softver u vozilu koji kontroliše automobile. 

Micubiši čijih je 34 odsto u vlasništvu Nissana, radiće sa Hondom i Nissanom na finalizovanju ovog novog partnerstva, ćime bi se uspostavila automobilska grupa sa ukupnom prodajom od više od osam miliona vozila, objavio je u nedelju poslovni dnevnik Nikkei.

Micubiši Motors je odbio da komentariše ove navode, dok predstavnici Nisana i Honde nisu odmah bili dostupni za komentar.

Nisan, treći najveći japanski proizvođač automobila, neprestano gubi tržišni udeo na svoja dva najveća tržišta, Sjedinjenim Američkim Državama i Kini, koji su zajedno činili polovinu njegove globalne prodaje do marta ove godine.

Saradnja bi mogla da pomogne japanskim proizvođačima automobila da smanje troškove i ojačaju kako bi se izborili sa teškom konkurencijom u električnim vozilima, kojom dominiraju kompanije poput kineskog BYD-a i Tesle.

U Kini, najvećem svetskom automobilskom tržištu, japanski brendovi su pre bili jaki, ali sada se suočavaju s domaćim proizvođačima automobila koji su brzo povećali proizvodnju i pridobili potrošače sa jeftinim vozilima sa softverom.

Nissan i Honda rekli su u martu da razmatraju strateško partnerstvo u proizvodnji komponenti za električna vozila dok nastoje steći veće uporište na globalnom tržištu automobila na baterije, za koje se očekuje da će rasti u narednim godinama.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.