Vesti iz sveta

21.06.2019. 13:46

Autor: Ivan Stamenković i Nikola Vučković

Mladi se sve više okreću bezalkoholnom pivu

Prodaja bezalkoholnih i piva sa malim procentom alkohola u februaru 2019. godine bila je 28 odsto veća u odnosu na prethodnu godinu, a ovaj trend je naročito popularan među mladima. 

U Nemačkoj se procenjuje da je jedno od 15 prodatih piva bez alkohola, dok u Španiji, koja je najveći svetski potrošač bezalkoholnog piva, ona čine 14 odsto ukupne prodaje.

Došlo je do ogromnog rasta broja pivara koje proizvode pivo na tradicionalan ili ne-mehanizovan način. Piva bez alkohola postoje već dugo, ali su ona češće bila jeftiniji periferni proizvodi. 

U većini zemalja Evropske unije (EU) i SAD, pivo se može nazvati bezalkoholnim ako sadrži manje od 0,5 odsto alkohola, dok je to u Velikoj Britaniji ovo pitanje komplikovanije – to je pivo koje ima manje od 0,05 odsto alkohola. 

Ako pivo u Velikoj Britaniji ima 0,5 odsto, može se reći da je „de-alkoholisano“. Većina britanskih pivara odlučila je da umesto toga kaže sa „niskim procentom alkohola“. 

Ipak, ako su iz inostranstva, piva sa 0,5 odsto piva mogu se nazvati bezalkoholnim – ona ne moraju da izmene svoje oznake u Velikoj Britaniji.

PROČITAJTE JOŠ:

Svako osmo pivo u EU ima srpski slad

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.