Svet

15.11.2016. 13:59

Daily Mail

Autor: Nova Ekonomija

Mladim generacija životni prioritet su putovanja

Svet

15.11.2016. 13:59

Kako je težnja za sticanjem svoje imovine današnjim generacijama daleka tema, tako se putovanje našlo prvo na listi prioriteta milenijalaca.

Više od polovine milenijalaca u Britaniji (55 odsto) ocenilo je putovanje kao životni prioritet, a ne kupovinu kuće (42 odsto), dok je kupovinu automobila navelio njih 32 odsto, a isplatu dugova 44 odsto, navodi nova studija. 

Milenijalci će radije potrošiti novac na iskustvo putovanjam, nego na statusni simbol, kako su pokazali rezultati studije koji je sproveo sajt „Airbnb“, za izveštaj „Kako putujemo“. 

U izveštaju su tursiti podeljeni na četiri grupe: one koji znaju šta ih očekuje na odmoru, koji uvek biraju popularne destinacije i znamenitosti, oni koji se stope sa lokalnim stanovništvom, divlje avanturiste koji su uvek u potrazi za neobičnim destinacijama i one koji su u potrazi za adrenalinom. 

Većina milenijalaca se identifikuju kao avantguristi, koji sami sebi pronalaze uzbudljive lokacije, pre nego što će da se obrate nekoj agenciji za turu. 

Takođe, ima i dosta onih koji vole da se stope se lokalcima, a dobra hrana je ocenjena kao najvažnije iskustvo. 

„Danas status proizilazi iz upućenosti, iz iskustava i deljenja istih na društvenim mrežama sa prijateljima koji nikada nisu doživeli to. To se naziva ekonomija deljenja, ali je bolje nazvati je ekonomijom pristupa. Milenijalci ne žele imovinu o kojoj moraju da brinu i koja će ih ograničavati“, rekao je Čip Konli iz „Airbnb“. 

„Ne samo da su ti digitalni nomadi udubljeni u sve to, već su počeli od putovanja da prave posao od kojeg mogu i da zarađuju. Samo uključe kameru i slikaju se“, zaključio je Konli.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.