Američki Pepsi nastavlja proboj na tržištu energetskih pića i to kupovinom firme “Rockstar Energy drink”.
Posao vredan 3,85 milijardi dolara predstavlja do sada najveći ulaz ove kompanije u oblasti energetskih pića koji već dugo razvija Coca cola.
Ovaj posao jedna je od prvih odluka novog direktora Ramona Laguarte kome je plan da Pepsi bude prisutniji na tržištu energetskih napitaka. Naime, potražnja za energetskim pićima porasla je za 9,9 odsto, dok znatno manji rast u prodaji beleže bezalkoholna pića i to 2,6 odsto, pokazuju podaci Nilsena.
Pepsi je na tržištu energetskih pića do sada već bio prisutan sa dva brenda “Mountain Dew Kickstart” i “Mountain Dew Game Fuel” ali je to daleko od uticaja koji imaju njihovi konkurenti iz Coca cole koji su nedavno na američko tržište izbacili nova energetska pića.
U Pepsiju procenjuju da ova akvizicija neće uticati na njihove prihode ni da dobit po deonici u ovoj godini. Kompanija Rockstar postoji skoro dve decenije a najčešće je prisutna kroz sponzorstva sportskih i muzičkih festivala. Svetskim tržištem energetskih pića dominira austrijski Red bull.