Svet

20.08.2020. 16:38

Telecompaper

Autor: Nova Ekonomija

Preuzimanje i potrošnja igrica za mobilne dostigli novi rekord

Preuzimanja i potrošnja na mobilne igre dostigla je nove rekorde u drugom kvartalu ove godine, pošto su se mnogi ljudi okrenuli igrama dok su bili prisiljeni da ostanu kod kuće tokom pandemije, prema istraživaču tržišta Ep E...

Foto: Pixabay

Svet

20.08.2020. 16:38

Preuzimanja i potrošnja na mobilne igre dostigla je nove rekorde u drugom kvartalu ove godine, pošto su se mnogi ljudi okrenuli igrama dok su bili prisiljeni da ostanu kod kuće tokom pandemije, navodi se u istraživanju koje je sproveo Ep Eni (App Annie), prenosi Telecompaper.

U prvoj nedelji drugog kvartala, mobilne igre preuzete su oko 1,2 milijarde puta, što je novi rekord, dok je nedeljni prosek preuzimanja tokom čitavog tromesečja bio oko jedna milijarda, što je 20 odsto više u odnosu na prethodnu godinu.

Više od 19 milijardi dolara potrošeno je na mobilne igre u drugom kvartalu, pa je tako i potrošnja na mobilne igre takođe je postavila novi kvartalni rekord.

Kao rezultat toga, očekuje se da će potrošnja na mobilne igre biti znatno veća od potrošnje na računarske (PC) igre ili konzole, prema ovom istraživaču tržišta.

Najveći rast zabeležio je Gugl Plej (Google Play) gde je preuzimanje igara poraslo za 25 odsto, na drugom mestu je nešto manji rast zabeležio Eplov Ep Store (App Store) od 20 odsto u poređenju sa prethodnom godinom.

Igre su činile 45 odsto svih preuzimanja na Gugl Pleju, u poređenju sa 30 odsto na Eplovom Ep Storu. 

Obe prodavnice aplikacija primetile su snažan rast potrošnje korisnika tokom tromesečja, koji je 15 odsto veći u poređenju s prvim tromesečjem 2020.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.