Vesti iz sveta

22.10.2018. 16:02

Tanjug

Autor: Analiza portala KupujemProdajem

Prodaja Folksvagenovih kola pala za skoro 20 procenata u septembru

Globalna prodaja Folksvagenovih kola pala je za skoro 20 procenata u septembru. Nemački brend se bori s novim standardima vezanim za emisiju gasova u Evropi.

Prodaja u Kini, njegovom najvećem tržištu, posrnula je usled zabrinutosti zbog trgovinskog rata.

Isporuke VW-ovih automobila u Evropi pale su za 42,6 procenata prošlog meseca u odnosu na godinu ranije, na 91.100 vozila, piše Fajnenšel Tajms.

Sunovrat zabeležen u Evropi, izazvao je pad od 18,3 odsto u globalnoj prodaji VW-a u septembru, na 485.000 automobila.

Nemački proizvođač automobila suočava se sa izazovnim zadatkom sertifikacije svojih automobila prema novim standardima o emisiji – odnosno sa „svetskom procedurom testiranja lakih vozila“ (WLTP), koja je stupila na snagu 1. septembra.

Ova promena propisa je uzrokovala velike fluktuacije na tržištu, pošto proizvođači automobila moraju da dobiju dozvole za sve verzije automobila koje prodaju, što ih primorava na obavljanje brojnih testova.

Folksvagen je procenio ove godine da će ga troškovi sertifikacije automobila po novoj proceduri koštati više od milijardu evra.

Kompanija je navela da su posledice WLTP-a „ogromne“ i na domaćem, nemačkom tržištu, gde je prodaja pala za 47,1 posto na 23.300 vozila u septembru.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.