Svet

20.08.2013. 10:08

Tanjug

Autor: Nova Ekonomija

Radnici najzadovoljniji u SAD i Holandiji

Svet

20.08.2013. 10:08

Najzadovoljniji radnici na svetu su Holanđani, a za petama su im Amerikanci, iako većina zaposlenih u Sjedinjenim Državama uopšte i ne koristi godišnji odmor.
Zanimljivo je da se ni jedni ni drugi ne mogu pohvaliti velikim brojem plaćenih neradnih dana, a ipak su lideri u zadovoljstvu.
Čak 80 odsto anketiranih zaposlenih Holanđana je jako zadovoljno, i 73 odsto Amerikanaca, iako velikom broju njih poslodavci čak i ne plaćaju vreme provedeno na godišnjem odmoru, piše američki Atlantic Magazine.
To pokazuje da plaćeni godišnji odmor i regres, koji su u nekim državama poput Holandije obavezni, nisu garancija zadovoljstva zaposlenih. 
Svojim poslom zadovoljno je tek 57 odsto Italijana, iako imaju 20 plaćenih dana godišnjeg odmora i 11 plaćenih državnih praznika. 
Najviše plaćenih neradnih dana u Evropskoj uniji imaju Austrijanci, 22 dana godišnjeg odmora i 13 plaćenih državnih praznika. 
Zbog svega toga broj zadovoljnih Amerikanaca pomalo iznenađuje, tim pre što većina uopšte ne koristi godišnji odmor. 
Razlog je možda krajnje jednostavan, kako pomalo šaljivo primećuje portal poslovni.hr: ne može ti nedostajati nešto što nikada nisi ni imao.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Komentar(1)

  1. A i ona je kao neki ekonomski strucnjak , niko drugi osim lista u kojem ona sama radi nije hteo da je objavi clanak , vrv ga je sama ona i napisala , poruka za vas gospodjo jer znam da ste toliki narcis i da ce te procitati ovaj komentar , bitni ste koliko i moje carape koje cu upravo da obujem ….

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.