Iako Samsung u poslednje vreme ima problema da odbrani svoje prvo mesto na globalnom smartfon tržištu, južnokorejska kompanija je trenutno dominantna na tržištu pametnih satova.
Ovo je zasnovano na analizama istraživačke kompanije Statista. Prema njihovom izveštaju, Samsung je tokom prošle godine prodao ukupno 1,2 miliona pametnih satova, čime je prigrabio 17,65 odsto tržišnog učešća.
Na drugom mestu nalazi se Pebble, sa 700.000 prodatih satova, a potom slede FitBit, Sony i Lenovo, sa isporukama od 600.000, 550.000 i 500.000 pametnih satova.
Ovaj izveštaj dolazi samo dan nakon što je Apple predstavio svoj Apple Watch, od koga kompanija iz Kupertina očekuje da će se u prvom kontigentu isporučiti u preko tri miliona primeraka.
kakav mozak.. pa uzeću od komšije račun sa pumpe i staviću pare u džep.. koji je ovo cirkus od države 🙁