Svet

11.05.2015. 10:40

Tanjug

Autor: Nova Ekonomija

Šarp smanjuje kapital da bi se izvukao iz krize

Svet

11.05.2015. 10:40

Japanski proizvođač elektronske opreme Šarp, koji je u finansijskim problemima, saopštio je da planira drastično smanjenje svog kapitala.
To će postići smanjenjem vrednosti akcije za više od 26 odsto na Tokijskoj berzi.
Grupa bi tebalo u četvrtak da saopšti detalje tog plana, kao i plana za spasavanje 1,5 milijarde evra o kome pregovara sa svojim glavnim kreditorima.
Prema dobro obaveštenom izvoru, grupa planira da snizi svoj kapital sa sadašnjih više od 120 milijardi jena (898 miliona evra) na 100 miliona jena (750.000 evra) u okviru plana reorganizacije, preneo je Rojters. 
To smanjenje kapitala pratilo bi emitovanje privilegovanih (prioritetnih) akcija namenjenih glavnim kreditorima grupe. 
Prema japanskim medijima, to sniženje kapitala od 99 odsto omogućiće Šarpu da uđe u kategoriju malih i srednjih preduzeća i tako dobije poreske olakšice. Šarp je u velikoj meri pogodila konkurencija jeftinijih azijskih firmi na tržištu ekrana sa tečnim kristalima, što je njegova glavna poslovna aktivnost. 
Šarpovim reorganizacionim planom bi moglo da bude predviđeno ukidanje oko 5.000 radnih mesta, kao i njegovih poslova vezano za ekrane namenjene smartfonima, saopšteno je prošlog meseca.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Komentar(1)

  1. pa prvo se tata zaposlio u telekomu i cesao jajaca,pa mu to nije odgovaralo pa je onda dobijao iz krusika vojna sredstva po dampig cenama,a kao nagradu tadasnji direktor je otisao na mesto direktora zastava oruzje.divota uboga.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.