Očigledno je da se mediji menjaju iz dana u dan i teško je precizno predvideti šta nas čeka u budućnosti.
Korisnici se od desktop računara sve više okreću mobilnim uređajima, a reference na društvene mreže preuzimaju glavne rezultate pretraživanja weba.
Kablovi se presecaju, tradicionalna plaćena televizija odlazi u zaborav, a e-mail poruke ugrožene su brzim i efikasnim aplikacijama za tekstualne poruke.
Pametni uređaji povezuju svet oko nas, a ljudi su duboko pogođeni ovim promenama.
Oni koji su informisani i spremni ne gledaju na ove promene kao na pretnju, već pronalaze u njima nove mogućnosti.
Tokom poslednjih šest godina sve je ‘buknulo’, kako je rečeno na konferenciji Business Insidera koja je okupila najbolje umove medija i tehnologije sa ciljem razmatranja budućnosti.
Henri Blodžet, izvršni direktor Business Insidera otvorio je konferenciju prezentacijom nazvanom „7 predskazanja budućnosti medija“.
Evo šta direktor jednog od najposećenijih portala o biznisu i tehnologiji misli o budućnosti medija:
1. Jedino čitanost digitalnih medija raste, sve ostalo stagnira ili opada
2. Broj pretplate na digitalnu muziku, filmove i novine raste brzo
3. Egzistencijalna kriza uređaja za blokiranje reklama rešiće se sama od sebe, ali pazite šta želite
4. Domaće digitalno oglašavanje nastavlja sa napretkom
5. Sledeća velika platforma neće biti ni pametne naočare ni pametni automobili niti virtuelna stvarnost
6. Televizijske kuće će uskoro osetiti sudbinu štampanih novina
7. Moć i bogatstvo biće koncentrisaniji nego ikada