Vesti iz sveta

29.12.2014. 17:06

Tanjug

Autor: Nova Ekonomija

Sve više gradova u Kini ograničava prodaju novih automobila

Grad Šenžen na jugu Kine ograničiće prodaju novih automobila, pridruživši se drugim velikim gradovima poput Šangaja i Pekinga u borbi protiv smoga i gužvi.
Očekuje se da će se toj inicijativi pridružiti još više kineskih gradova, što će dodatno otežati ionako tešku situaciju na kineskom automobilskom tržištu i povećati pritisak na proizvođače kao što su Dženeral motors i Folksvagen da ubrzaju širenje u manjim gradovima na zapadu Kine, prenosi Rojters.
Vlasti u Šenženu, koji broji oko 10 miliona stanovnika, navode da će broj novih vozila čije će prodaja biti dozvoljena biti ograničen na 100.000 godišnje. Šenžen se tako pridružio Hangdžou, Šnagaju, Pekingu, Tjencinu, Kantonu i Guejangu, koji su pokrenuli slične mere. 
Konsultantska kuća „Mekinzi“ predviđa da će do 2020. više od 20 kineskih gradova premašiti granicu opterećenosti puteva od 250 vozila po kilometru, zbog čega se apeluje na kineske zvaničnike da pojačaju restrikcije.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Komentar(1)

  1. Predviđam da će naša „repstacija“ postići istorijski uspeh, i proći u drugi krug, ako ne ispadne. A ako ispadne, to će opet biti istorijski uspeh jer smo postigli jedan gol. To pokazuje da samo treba da se malo strpimo i da ćemo već na sledećem svetskom prvenstvu, ili onom posle njega, postići još veći uspeh i dati dva gola, i proći u drugi krug… ako ne ispadnemo u kvalifikacijama… a to će onda biti istorijska nepravda koju ni naš svemogući predsednik neće moći da ispravi koliko god se mučio i teško radio za boljitak Srbije i srpskog fudbala…

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.