Vesti iz sveta

03.04.2024. 14:09

Engadget

Autor: Nova ekonomija

Telegram uvodi funkcije za poslovne naloge

Foto: Pixabay

Popularna aplikacija za razmenu poruka, Telegram, predstavila je skup novih funkcija dizajniranih da privuku poslovne korisnike, pružajući im dodatni alat za komunikaciju sa klijentima, piše Engadget.

Jedna od ključnih stavki koje će Telegram ubuduće nuditi jeste mogućnost pretvaranja standardnog korisničkog naloga u poslovni nalog.

Ovo omogućava kompanijama da se predstave na Telegramu sa detaljima poput radnog vremena i lokacije, direktno na svojim profilima, čineći ih lako dostupnim i prepoznatljivim za potencijalne klijente.

Osim toga, prisutnost na mapi i jasno istaknuto radno vreme omogućavaju korisnicima da brzo vide da li je kompanija otvorena i do kada planira da radi tog dana.

Telegram poslovnim nalozima nudi i opciju kreiranja unapred definisanih poruka, što olakšava brzo odgovaranje na česte upite, kao i automatsko slanje pozdravnih i poruka o odsutnosti.

Međutim, iako su sve ove funkcije besplatne, one su dostupne samo korisnicima Telegram Premium naloga, koji košta pet dolara mesečno.

Ova investicija može biti opravdana za poslovne subjekte koji žele da maksimiziraju svoju vidljivost i efikasnost u komunikaciji sa klijentima.

Dodatno, Telegram je objavio da će vlasnicima kanala omogućiti da zadrže 50 odsto prihoda ostvarenog od oglasa prikazanih na njihovim kanalima, pod uslovom da imaju najmanje 1.000 pretplatnika.

Google će uništiti podatke prikupljene u „inkognito“ modu

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.