Svet

03.07.2020. 13:16

Politico EU Influence

Autor: Nova Ekonomija

TikTok i Spotify postali članovi Evropske asocijacije za digitalni marketing

TikTok i Spotify postali su članici Evropske asocijacije za digitalni marketing i ekosistem oglašavanja IAB Europe (Interactive Advertising Bureau), objavio je Politico EU Influence.EIB je asocijacija koja razvija standarde industije i lo...

Pixabay

Svet

03.07.2020. 13:16

TikTok i Spotify postali su članici Evropske asocijacije za digitalni marketing i ekosistem oglašavanja IAB Europe (Interactive Advertising Bureau), objavio je Politico EU Influence.

EIB je asocijacija koja razvija standarde industije i lobira kod institucija. 

TikTok je kineska platforma za deljenje videa, a Spotify evropska muzička striming platforma. 

Članovi Other members include Google, Facebook and Microsoft.

Kineska aplikacija prestigla Fejsbuk, popularnost raste i u Srbiji

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.