Društvena mreža TikTok će zbog nove regulative korisnicima iz Evrope omogućiti da isključe opciju personalizacije ponuđenog sadržaja, saopštila je ova kompanija. To znači da će njihove sekcije „For You“ i „Live“ automatski prikazivati popularne snimke iz celog sveta, umesto da prikazuju sadržaje u skladu sa dotadšnjim interesovanjem i ponašanjem korisnika.
Na početnoj stranici aplikacije (fidu) korisnicima koji koriste nepresonalizovanu verziju prikazivaće se i dalje profili koje prate, ali hronološkim redosledom, umesto na osnovu preferencija korisnika.
TikTok se novim pravilima usklađuje sa evropskim Zakonom o digitalnim uslugama (DSA), a rok za usklađivanje je 28. avgusta.
Tinejdžerima u EU (13-17 godina) više neće biti prikazivani personalizovani oglasi, saopštila je ova društvena mreža.
TikTok je najavio da će u narednim nedeljama uvesti dodatnu opciju za korisnike iz Evropske unije uz pomoć koje će biti moguće prijaviti sadržaj za koji korisnici smatraju da je nezakonit, a koji se odnosi i na oglašavanje.
Prijavljeni sadržaj će biti pregledan i uklonjen ukoliko je nepropisan. Takođe, biće formiran i poseban tim moderatora i pravnih stručnjaka koji će sadržaj koji je prijavljen, a nije uklonjen, procenjivati da li krši nacionalni zakon i biće moguće da se pristup tom sadržaju ograniči samo u pojedinačnoj državi.
ByteDance promoviše alternativu za slučaj da im SAD zabrane TikTok