Svet

11.06.2016. 10:34

Express.hr

Autor: Nova Ekonomija

Tri znaka da e-mail polako umire

Svet

11.06.2016. 10:34

Predviđanja pokazuju da će do 2020. godine e-mail, kakvog ga danas poznajemo, nestati.

Jedan preduzetnik nedavno je izjavio da nedeljno prima oko 5.000 e-mailova, i dodao da je nemoguće da pročita svaki i posveti mu pažnju. 

Zato sve više kompanija i uspešnih ljudi koristi alternativne alate kako bi brže i efikasnije komunicirali. 

Mnogi stručnjaci predviđaju da će e-mail do 2020. zameniti tzv. hibridi e-maila i raznih chat servisa. 

Ako vam ovakav scenario zvuči neverovatno, stručnjaci ističu 3 sigurna znaka da e-mail polako umire. 

Uberova korisnička podrška ne odgovara na e-mailove 

Uber, jedna od najpoznatijih kompanija na svetu, uklonila je na svojim stranicama kontakt putem e-maila. Umesto čitanja i odgovaranja na e-mailove, svu korisničku podršku obavlja putem aplikacije. 

Ovaj trend počele su da slede i ostale kompanije jer je ovakav način rada brži i efikasniji. 

Kinezi ne koriste e-mail 

Najmnogoljudnija zemlja na svetu ne koristi e-mail. Naravno, pojedini korisnici imaju svoju e-mail adresu, ali većina korisnika u Kini i Indiji koristi novije alatate za komunikaciju poput WeChata. 

Ako se uzme u obzir i konstantan rast mnogih servisa za chat, postaje očigledno da se sve manje korisnika oslanja na e-mail. 

Korisnička podrška oslanja se na chatbotove 

Jedan od glavnih trendova u online komunikaciji su sve popularniji chatbotovi. Stručnjaci se slažu da su oni jedna od najboljih upotreba veštačke inteligencije. Chatbotovi zaduženi za korisničku podršku nisu nervozni, ne mogu da se umore i ne treba da sede i listaju gomilu e-mailova kako bi odgovorili na vaše pitanje. 

Kako komuniciramo danas? 

Ove godine zabeležen je veliki rast chat aplikacija koje sve češće zamenjuju ostale načine online komunikacije. Umesto pisanja e-mailova, s prijateljima komuniciramo putem Vibera, Messengera ili WhatsAppa, a za razmenu fotografija tu su razne aplikacije poput Instagrama ili Snapchata. 

I dok se e-mail danas koristi većinom u poslovne svrhe, i uspešni ljudi u poslednje vreme više biraju Twitter ili LinkedIn kao alat za komunikaciju sa saradnicima.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Komentar(1)

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.