Tržište tablet uređaja će nastaviti rast, prvi put nakon šest godina, sa očekivanom prodajom 160,8 miliona uređaja ove godine, navode strateški analitičari, što predstavlja povećanje od jedan odsto na međugodišnjem nivou, piše Telecompaper.
Kao razlog se navodi povećanje poslovanja, učenja i zabave koje se ove godine dešava kod kuće, usled pandemije koronavirusa.
Istraživanje takođe navodi da se potrošači prebacuju na veće ekrane za svoje tablete, pa se očekuje da će 56 odsto takvih uređaja kupljenih ove godine po prvi put biti veći od deset inča.
Predviđa se da će se taj trend nastaviti, te da će tražnja za većim ekranim dostići 64 odsto do 2025. godine.
Povećanje korišćenja tableta za poslovanje i učenje takođe je dovelo do više prodaja „dva-u-jedan“ uređaja, kao što su Samsung Galaxy Tab S7, Surface Pro 7 i skoro svi trenutno dostupni iPad modeli, koji imaju mogućnost spajanja sa tastaturom.