Prodaja društvene mreže Tviter očekuje se u narednih 30 do 45 dana, a kao mogući kandidati za kupovinu pominju se Dizni i Majkrosoft.
Prema Blumbergu, zabavna i medijska grupa Dizni već je konsultovala finansijskog savetnika o mogućoj ponudi, dok je prema televizijskom kanalu CNBC zainteresovanost pokazao i softverski div Majkrosoft.
Fejsbuk, prema medijskim navodima, nema nameru da se takmiči za kupovinu.
Tržište je pozdravilo moguće ponude, pa je deonica Tvitera u slabom tržišnom okruženju zabeležila rast kursa od 3,3 odsto.
Tviter je svojevremeno bio hvaljen kao nova internet zvezda. Ali, došlo je do zastoja u rastu broja korisnika.
Grupa je daleko zaostala iza najboljih – Gugla i Fejsbuka. Oglašivači su ga zaobilazili, a osim toga i top menadžeri su mu okrenuli leđa.
U poslednje vreme, rastuću konkurenciju predstavljaju mu i Snepčet i Fejsbuk Instagram.
Tviter se faktički raspao u drugom tromesečju, kada je zabeležio najniži rast od javne ponude deonica (IPO) u novembru 2013. godine. Usled toga postao je kandidat za preuzimanje.