Društvena mreža Tviter planira da uvede pretplatničku uslugu za kreatore sadržaja, a razmatra i funkciju davanja napojnic na svojoj platformi, u pokušaju da udvostruči godišnji prihod i ubrza rast novih korisnika, piše Vol strit žurnal.
Kompanija za društvene medije u četvrtak je rekla da će pretplatna inicijativa pod nazivom „Super Follows“ pružiti ljudima priliku da zarađuju za svoj sadržaj.
Tviter očekuje da će se nova funkcija svideti takozvanim influenserima sa velikim brojem sledbenika na internetu i planira da je pokrene ove godine.
Tehnološki gigant još uvek nije rekao kada će implementirati funkciju napojnica i kako će to funkcionisati, a pored toga nisu otkrili ni koliki procenat bi uzimali od pretplata.
Tviter je otkrio nove poslovne modele na mrežnom događaju za analitičare i rekao da su oni deo šireg cilja kompanije da do 2023. dosegne najmanje 7,5 milijardi dolara prihoda ili više, u odnosu na 3,7 milijardi dolara koliko je ostvario prošle godine.
Kompanija predviđa da će njihova dnevna baza korisnika porasti na najmanje 315 miliona do kraja 2023. godine, ili oko 20 odsto na godišnjem nivou.
Prelazak na model pretplate mogao bi da bude način da se Tviter manje oslanja na oglašavanje, koje je činilo 86 odsto ukupnog prihoda kompanije u 2020. godini.
Akcije Tvitera porasle su za pet odsto u četvrtak, nakon najave novih servisa.