Svet

18.08.2021. 18:50

Dimitrije Gašić

Autor: Nova Ekonomija

Tviter uvodi opciju „nije se desilo“

Da bi sprečili širenje lažnih informacija, društvena mreža Tviter (Twitter) uvodi novu opciju (flag) označavanja objava odnosno tvitova koji sadrže netačne informacije. Na ovaj način, kažu predstavnici te mreže, ...

Foto: Pixabay

Svet

18.08.2021. 18:50

Da bi sprečili širenje lažnih informacija, društvena mreža Tviter (Twitter) uvodi novu opciju (flag) označavanja objava odnosno tvitova koji sadrže netačne informacije. 

Na ovaj način, kažu predstavnici te mreže, žele da omoguće i korisnicima da označe lažnu vest, netačnu informaciju i na taj način prijave administratorima „fake news“

Slično dosadašnjoj opciji „spam“, u nekoliko koraka, za sada samo korisnici iz Sjedinjenih Američkih Država,

Korisnici Tvitera u navedenim zemljama, stoji u zvaničnoj objavi, mogu da pomognu i učestvuju u ovom eksperimentu. Možda neće uspeti da odgovore na sve prijave, ali će im pomoći da se brže izbore sa širenjem dezinformacija.

Pre nekoliko dana, nalozi pojedinih medija u Srbiji označeni su kao mediji koji sarađuju sa Vladom Srbije. Da li je ovo još jedan od instrumenata za borbu protiv lažnih vesti, kao i to koliko je efikasan, znaćemo i pre nego što korisnicima u našoj zemlji bude dostupna ova opcija. 

Ministarstvo „iznenađeno“ odlukom Tvitera da označi provladine medije 

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.