Vesti iz sveta

16.09.2014. 18:23

Techradar

Autor: Nova Ekonomija

Tvorac pop-up oglasa se kaje zbog svog izuma

Itan Zakerman, čovek koji je stvorio pop-up oglase, dvadeset godina kasnije nije zadovoljan svojim izumom. Baš kao ni najveći broj korisnika interneta.
„Žao mi je, ali naše namere su bile dobre“, napisao je u tekstu objavljenom na sajtu The Atlantic. 
„To je bio način da povežemo oglas sa korisnikovom stranicom bez stvaranja direktne veze, jer je postojala briga da će korisnici poistovetiti oglas sa stranicom na kojoj se nalazi“. 
Zakerman trenutno radi na MIT-u, gde je direktor Centra za civilne medije. 
Takođe, želeo bi da vidi kako internet evoluira i odvaja se od poslova koji su finansirani putem oglasa, možda kroz sistem pretplate ili direktnog plaćanja autorima sadržaja. 
„Nakon 20 godina posmatranja veba finansiranog oglasima, možemo da vidimo da je naš trenutni model loš, pokvaren i korozivan“, dodao je.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.