Vesti iz sveta

26.04.2024. 09:37

CNBC

Autor: Nova ekonomija

Veliki gubici za Meta Reality Labs uprkos rastu: Tržišna bitka se zahuktava

Kompanija Meta nastavlja da beleži znatne gubitke u svom odeljenju Reality Labs, uprkos rastu prihoda i intenziviranju konkurencije na tržištu virtuelne stvarnosti, posebno s kompanijom Apple.

U izveštaju o zaradi za prvi kvartal, objavljenom u sredu, Meta je otkrila da je njen odeljak za metaverzum zabeležio operativni gubitak od 3,85 milijardi dolara, iako su prihodi porasli za 30 odtso u odnosu na prethodnu godinu, dostigavši 440 miliona dolara, javlja CNBC.

Analitičari su predviđali još veće gubitke, 4,31 milijarde dolara, što ukazuje na izazove razvoj metaverzuma.

Ovo nije prvi put da se kompanija suočava sa poteškoćama u ovom sektoru; od kraja 2020. godine, kada je Meta počela da izveštava o ovom segmentu poslovanja odvojeno, Reality Labs je akumulirao gubitke veće od 45 milijardi dolara.

Izvršni direktor Mark Zakerberg opisuje metaverzum kao „sledeću granicu,“ zamislivši digitalni svet koji omogućava produktivnost i rekreaciju. U septembru je kompanija predstavila Quest 3 VR naočare, najnoviju verziju svoje mešovite realnosti hardvera, sa početnom cenom od 499 dolara.

Zakerberg je nedavno najavio partnerstvo s trećim stranama za kreiranje novih VR naočara koje će koristiti isti operativni sistem koji pokreće njihove Quest slušalice, ističući da Meta teži modelu otvorenog sistema koji će definisati sledeću generaciju računarstva, za razliku od zatvorenog ekosistema koji dominira na tržištu mobilnih telefona.

Meta predstavila Llama 3, svoj najnoviji konkurent ChatGPT-u

 

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Tema:

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.