Xiaomi postigao rekordne prihode

Foto: Pixabay

Prihod kineske korporacije Šaomi (Xiaomi) u drugom kvartalu ove godine skočila je rekordnih 64 posto, prenosi portal TechCrunch. Istovremeno, kompanija povećava svoje udeo na svetskom tržištu pametnih telefona i razvija se na području povezivanja preko interneta.

Vrednost prodaje kineske kompanije u drugom kvartalu iznosila je 87,8 milijardi juana (13,56 milijardi dolara), u odnosu na 53,54 milijarde juana u istom razdoblju prošle godine. Analitičari su inače očekivali da će vrednost prodaje iznositi 84,53 milijarde juana.

Profit od 6,32 milijarde juana je 87,4 odsto veći u odnosu na drugo tromesečje prošle godine i takođe je premašio očekivanja.

Šaomi pretekao Samsung u prodaji pametnih telefona
Xiaomi prestigao Apple u prodaji pametnih telefona
Xiaomi ulazi na tržište elektičnih vozila

Napominje se da su sankcije američke vlade protiv Šaomijevog konkurenta kompanije Huavei (Huawei) opustošile poslovanje tog tehnološkog giganta.

Sa druge strane Šaomiju su omogućile da zajedno sa kineskim proizvođačima Androida Oppo i Vivo, poveća svoj tržišni udeo.

Šaomijev udeo na globalnom tržištu pametnih telefona porastao je za 83 posto na godišnjem nivou razini, tokom tromesečja koje se okončalo polovinom godine, prema podacima kompanije Canalys, koja se bavila tim istraživanjima.

Šaomi je isporučio 52,8 miliona telefona, čime je prvi put u svojoj istoriji postao drugi najprodavaniji brend u svetu, ispred Samsunga i Epla (Apple).

Kompanija je nedavno saopštila da će kupiti i tehnologiju za autonomne vožnje Deepmotion za oko 77,3 miliona dolara.

Ta investicija prati njen ambiciozan plan da u narednih 10 godina uloži 10 milijardi dolara u proizvodnju električnih vozila.

Novu ekonomiju možete pratiti na mrežama:

pošaljite komentar

Nema komentara

Prijavite se za njuzleter Nove ekonomije.

Ova stranica je zaštićena sa reCAPTCHA i primenjuju se Google Politika privatnosti i Uslovi korišćenja usluge

Nema pravih poslovnih i životnih odluka bez dobrih informacija.
Vaša email adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.