Prošle godine Facebook i Google su pokušali da kupe kompaniju koja stoji iza servisa Snapchat.
Tačna suma nije precizirana, ali je poznato da je ona iznosila negde između tri i četiri milijarde dolara. Mnogi su mislili da je odbijanje ovih ponuda sulud potez, ali je CEO Evan Spigel smatrao da njegova kompanija vredi više. I izgleda da je bio u pravu.
The Wall Street Journal javlja da Snapchat radi na tome da pribavi nove investitore i da je Yahoo spreman da priloži 20 miliona dolara, dok se ukupna vrednost kompanije procenjuje na 10 milijardi.
Uprkos tome što ovaj servis i dalje nije formirao način da unovči svoju popularnost, u pitanju je jedan od najčešće korišćenih servisa za dopisivanje među tinejdžerima.
Pored mnogih vesti koje pokrivaju diskutabilne investicije koje je napravio Yahoo, ova kompanija zna i na pametan način da uloži svoj novac, pa je tako idealan pokazatelj poznata e-komerc kompanija Alibaba.
Yahoo je 2005. godine za „samo” milijardu dolara kupio 40% vlasništva ove kineske kompanije. Skorašnji uspešni IPO Alibaba kompanije pokazao je da ona vredi preko 200 milijardi dolara, mada je struktura vlasništva u međuvremenu menjana.
Ovakav monumentalni projekat, njegovo veličanstvo septička jama-skupljač govana zaslužuje veliku počast. Koliko problema degestivnih trakata đaka i ostalih rešiće problema nadutosti i prosranosti. Nije najavljeno, ali ako imaju slobodnog vremena, nju će pustiti u serovini i pišovini ΛV (obećao je da će obići svaki WC u školama) ili premijer(ka). U tekstu nije rečeno da li je ta jama digitalizovana, ako jeste, onda je pun pogodak.