Svet

15.12.2023. 08:20

Nova ekonomija

Autor: Nevena Petaković

YouTube i TikTok petina američkih tinejdžera koristi „gotovo neprekidno“

Istraživanje Pew Research Centra otkriva visoku upotrebu YouTube i TikTok aplikacija među američkim tinejdžerima

Pixabay

Svet

15.12.2023. 08:20

Nedavno istraživanje Pew Research Centra pokazalo je da su YouTube i TikTok glavne platforme među tinejdžerima u Sjedinjenim Američkim Državama, pri čemu gotovo petina njih koristi ove aplikacije „gotovo neprekidno“.

YouTube, u vlasništvu Google-a, koristi 93 odsto tinejdžera, sa 16 odsto njih koji platformu posećuju skoro stalno. TikTok, koji je u vlasništvu ByteDance-a, koristi 63 odsto tinejdžera, od kojih 17 odsto pristupa aplikaciji „gotovo neprekidno“.

Društvene mreže poput Snapchat-a i Instagram-a takođe su popularne među mladima, dok su Facebook i društvena mreža X izgubili na popularnosti.

Korišćenje Facebook-a među tinejdžerima palo je sa 71 odsto koliko je bilo u periodu 2014. do 2015 na 33 odsto u 2023. godini, piše CNBC.

Istraživanje takođe ukazuje na razlike u korišćenju aplikacija među dečacima i devojčicama tinejdžerima. Devojčice više koriste TikTok, Snapchat i Facebook, dok dečaci preferiraju Discord i Twitch.

Istraživanje Pew Research-a sprovedeno je među skoro 1.500 tinejdžera u SAD, u periodu od 26. septembra do 23. oktobra 2023. godine.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.