Zakerberg izgubio sedam milijardi dolara zbog bojkota

Foto: Pixabay

Mark Zakerberg je postao siromašniji za 7,2 milijarde dolara nakon što je određeni broj kompanija povukao svoje oglase sa Fejsbuka, saznaje Bloomberg.

Akcije Fejsbuka pale su za 8,3 odsto u petak, što je najveći pad u poslednja tri meseca, nakon što se Unilever, jedan od najvećih svetskih oglašivača, pridružio drugim brendovima u bojkotu Fejsbuka.

Pad cene akcija eliminisao je 56 milijardi dolara tržišne vrednosti Fejsbuka i spustio neto vrednost Zakerberga na 82,3 milijarde dolara, pokazuje Blumbergov indeks milijardera.

Zakerberg je u petak odgovorio na sve veće kritike rekavši da će Fejsbuk proširiti definiciju zabranjenog govora mržnje i da neće biti dozvoljeni oglasi koji drugu demografsku kategoriju označavaju kao opasnu.

Osnivač Fejsbuka je naglasio da pretnje nasiljem ili suzbijanje glasača nije dozvoljeno na platformi bez obzira ko je u pitanju, dodajući da "ne postoje izuzeci za političare u bilo kojoj od promena koje najavljujem."

Nove mere koje je Zakerberg najavio uključuju i partnerstva sa lokalnim izbornim vlastima kako bi se utvrdila tačnost informacija na platformi.

Fejsbuk će takođe preduzeti dodatne korake kako bi ograničio govor mržnje u oglašavanju na njihovim platformama.


Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Novu ekonomiju možete pratiti na mrežama:

Pročitajte još

pošaljite komentar

Nema komentara

Prijavite se za njuzleter Nove ekonomije.

Ova stranica je zaštićena sa reCAPTCHA i primenjuju se Google Politika privatnosti i Uslovi korišćenja usluge

Nema pravih poslovnih i životnih odluka bez dobrih informacija.
Vaša email adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.