Mark Zakerberg je postao siromašniji za 7,2 milijarde dolara nakon što je određeni broj kompanija povukao svoje oglase sa Fejsbuka, saznaje Bloomberg.
Akcije Fejsbuka pale su za 8,3 odsto u petak, što je najveći pad u poslednja tri meseca, nakon što se Unilever, jedan od najvećih svetskih oglašivača, pridružio drugim brendovima u bojkotu Fejsbuka.
Pad cene akcija eliminisao je 56 milijardi dolara tržišne vrednosti Fejsbuka i spustio neto vrednost Zakerberga na 82,3 milijarde dolara, pokazuje Blumbergov indeks milijardera.
Zakerberg je u petak odgovorio na sve veće kritike rekavši da će Fejsbuk proširiti definiciju zabranjenog govora mržnje i da neće biti dozvoljeni oglasi koji drugu demografsku kategoriju označavaju kao opasnu.
Osnivač Fejsbuka je naglasio da pretnje nasiljem ili suzbijanje glasača nije dozvoljeno na platformi bez obzira ko je u pitanju, dodajući da „ne postoje izuzeci za političare u bilo kojoj od promena koje najavljujem.“
Nove mere koje je Zakerberg najavio uključuju i partnerstva sa lokalnim izbornim vlastima kako bi se utvrdila tačnost informacija na platformi.
Fejsbuk će takođe preduzeti dodatne korake kako bi ograničio govor mržnje u oglašavanju na njihovim platformama.