Pantenol kompanije Galenika obeležio je svoj 62. rođendan kao brend sa neuobičajeno dugom tradicijom. Od 1960. godine proizvedeno je čak 40 miliona pakovanja Pantenol proizvoda koji su plasirani širom sveta.
U prisustvu saradnika i partnera, kompanija je dala odgovor na pitanje šta jedan brend čini uspešnim pune 62 godine. To su pre svega kvalitet, posvećenost i partnerstva. A u znak partnerstva, kompanija Galenika je dodelila nagrade onima koji doprinose razvoju ovog brenda na tržištu Srbije i regiona. Među laureatima su se našli poslovni partneri i agencije koje sarađuju sa kompanijom Galenika, kao i poznate ličnosti koje su prethodnih godina učestvovale u kampanjama ili podržavale društveno-odgovorne projekte brenda i kompanije.
“Brend Pantenol ove godine obeležava jubilej kvaliteta i poverenja. Pravi i dugoročan uspeh je moguć samo ako negujemo partnerske odnose. Pantenol je decenijama bio važan deo portfolija kompanije Galenika, čak i pre akvizicije brazilske kompanije EMS. Danas, sa investicijama u rast i širenje portfolija, i hrabrim i svrsishodnim angažovanjem ka potrošačima, Pantenol živi vrednosti koje predstavlja i nastavlja da raste“, izjavio je Rikardo Vian Markes, generalni direktor kompanije Galenika.
Pantenol proizvodi su razvijeni u laboratorijama Instituta za istraživanja i razvoj kompanije Galenika. Od lansiranja 1960. godine ovaj proizvod je nesumnjivo stalni član domaćinstva potrošača svih doba. Danas predstavlja brend sa tradicijom, ali i proizvod koji odgovara na savremene potrebe zahteve potrošača. Pantenol je istovremeno i važan deo poslovnog nastupa i rasta kompanije Galenika na internacionalnim tržištima u regionu, EU, Aziji i Africi.