Kompanija Ananas e-commerce proširila je svoje poslovanje na tržišta Crne Gore i Bosne i Hercegovine, navodi se u saopštenju.
U njemu se dodaje i da se za oko dve godine koliko postoji „Ananas pozicionirao kao regionalni lider na tržištu e-commerca“.
„Sa više od 1.100 trgovaca, asortimanom koji prelazi 500.000 različitih artikala i snagom svog brenda, Ananas uspeva u svojoj misiji da postane sinonim za onlajn trgovinu u regionu“, navodi se u saopštenju.
Prva zemlja na mapi internacionalizacije bila je Severna Makedonija, gde Ananas posluje više od godinu dana.
„Ne postoji bolji test održivosti i snage jedne kompanije nego kada pokrenete poslovanje na dva dodatna tržišta u isto vreme. Izuzetno sam ponosan što smo uspeli da za kratko vreme dokažemo da smo dovoljno efikasni, profesionalni, ali i spremni da preuzmemo toliku količinu odgovornosti i postanemo pravi regionalni igrač koji postavlja visoke standarde e-commerca u svakoj zemlji u kojoj posluje. Uveren sam da će nas trgovci i u Crnoj Gori i u Bosni i Hercegovini prepoznati kao pouzdanog partnera i sa nama krenuti u stvarni i ubrzani razvoj e-commerca u regionu“, izjavio je CEO Ananasa Marko Carević.
Ananas, regionalni odgovor na e-commerce rešenja poput Amazona, zvanično je počeo sa radom sredinom februara 2022. godine, a posluje u sklopu Delta Holdinga.