Cilj Antena grupe je da iskoristi priliku za rast i ulazak na tržište sedam novih zemalja u narednih 18 meseci.
Ove investicije proširiće poslovanje Antena grupe na ukupno dvadeset jednu zemlju, sa više od 10 miliona gledalaca i pretplatnika.
Korak napred, ka novim tržištima, uz privlačenje što više publike u zemljama u kojima Antena već posluje. To je vizija generalnog direktora Antena grupe Tea Kirjakua.
Direktor Antene u različitim zemljama okupio je saradnike kako bi osmislili plan za te ciljeve.
„Ovo je godišnji strateški sastanak za više menadžere iz celog sveta gde pravimo planove za rast u sledeće tri godine. Kratkoročne, srednjeročne i dugoročne planove“, kaže Teo Kirjaku, generalni director Antena grupe.
„Naša grupa investirala je u četrnaest različitih zemalja, u dvanaest različitih sektora. Planiramo ulaganje u još nekoliko država. Mislim da ćemo doći do broja od dvadeset jedne zemlje u kojoj smo prisutni. To zahteva pažljivo planiranje jer naš cilj je da pružimo našim gledaocima širom sveta najbolju zabavu I najkredibilniji informativni program“, dodao je on.
Antena je vlasnik udela u Rein grupi i time jedan od strateških partnera sa Imedžin enterteimentom, u čijoj su produkciji nastali blokbasteri poput Osam milja, Da Vinčijev kod, kao i brojne popularne serije za HBO, FOks, NBC. U isto vreme, razvija se I strateško partnerstvo Vice medija I Antena grupe koja od januara 2014. uspešno razvija Vice platforme u jugoistočnoj Evropi.
„Plan je nebitan, planiranje je sve, da citiram velikog generala. Ustvari, mislim da je taj dijalog i razumevanje, razmena ideja prava suština koja će doneti kvalitet“, rekao je Pit Smit, izvršni director Antena grupe.
Direktori Antena grupe predstavili su podatke tržišta zemalja iz kojih dolaze i razgovarali o ciljevima koje treba dostići.