Agencija za privredne registre Srbije (APR) obustavila je rad sa strankama na svojim šalterima do prestanka vanrednog stanja ili do donošenja novog zaključka Vlade koji bi regulisao funkcionisanje državnih organa tokom zdravstvene krize.
Obezbeđen je nastavak rada APR, uz poštovanje svih zakonskih rokova za odlučivanje, dodaje se u saopštenju.
Korisnicima će, kao i do sada, na raspolaganju biti eServisi APR-a za registraciju osnivanja preduzetnika, jednočlanog i višečlanog DOO-a, Centralna evidencija objedinjenih procedura za građevinske dozvole, sistem za dostavljanje elektronskih finansijskih izveštaja i Centralna evidencija stvarnih vlasnika.
„Sve ostale registracione prijave, dokumentacija i zahtevi treba da se šalju u papirnoj formi, putem poštanskih operatora, kao i do sada. Propisani obrasci su objavljeni na internet stranici Agencije, u odeljku Registri, na linku Obrasci, ali Agencija, takođe, prima i podneske građana u slobodnoj formi, u pisanom obliku iz kojih se nedvosmisleno vidi razlog podnošenja zahteva“, navodi se u saopštenju.
U odeljku Registri, sa linka Obrasci, mogu se besplatno preuzeti svi propisani obrasci, a za sva dodatna pitanja privrednicima i građanima su na raspolaganju Info centar APR-a (011/2023-350, info@apr.gov.rs ) i telefoni organizacionih jedinica APR-a (spisak svih je na sajtu APR na stranici Kontakti).
Za tehnička pitanja, u vezi sa „eServisom“ i radom aplikacija u IT sistemu APR-a, korisnici se mogu javiti Servis desku APR-a (011/2020-293, sd@apr.gov.rs).