Vesti iz izdanja Vesti iz zemlje

22.12.2023. 10:05

Baby Food Factory

Autor: Nova ekonomija

Baby Food Factory – kompanija sa fokusom ka inovacijama na polju zdrave ishrane

INTERVJU: Nenad Nikolovski, generalni direktor kompanije Baby Food Factory

Foto: Baby Food Factory

Kao kompanija koja je za samo nekoliko godina postala sinonim za inovacije u proizvodnji zdrave hrane za sve generacije, Baby Food Factory (BFF) nastavlja da postavlja standarde u proizvodnji kvalitetne, ukusne i funkcionalne ishrane.

Nedavno lansiranje nove proizvodne linije Nutrino Lab ovseni mix za dobro jutro, bio je povod za razgovor sa generalnim direktorom kompanije BFF, Nenadom Nikolovskim, koji je sa nama podelio ključne aspekte koji su neophodni za prosperitet kompanije na tržištu.

NE logo za pitanje u intervjuu Za vrlo kratak period uspeli ste sa brendom Nutrino da se pozicionirate kao lider na tržištu dečije hrane, ali i da ostvarite izuzetan uspeh sa brendovima Nutrino Lab i Nutrino Junior

U DANAŠNJE VREME FOKUS NA ZDRAVIJEM NAČINU ŽIVOTA VAŽNIJI JE NEGO IKADFoto: Baby Food Factory

Upravo tako. Naša neupitna predanost vrhunskom kvalitetu pozicionirala nas je kao lidere na tržištu dečije hrane. Kroz posvećenost, visokim standardima kvaliteta i postavljanje zdravlja u središte naše misije, imamo čvrste temelje za dalji rast i razvoj. Nutrino za bebe je bio ključan za našu ekspanziju i dalje proširenje proizvodnog portfolija.

Sa brendovima Nutrino Lab i Nutrino Junior, upotpunili smo naš asortiman proizvoda, fokusirajući se na pružanje zdrave, ukusne, ali i praktične hrane za sve generacije. U prethodne dve godine, svedočili smo izuzetnoj ekspanziji sva tri brenda, što je rezultiralo značajnim prepoznavanjem na tržištima Balkana i izvanrednim poslovnim rezultatima.

NE logo za pitanje u intervjuu Gde pronalazite inspiraciju za kreiranje novih proizvoda i ukusa?

Pre nego što se upustimo u kreiranje novih proizvoda i usmeravanje naših proizvodnih kapaciteta, naša polazna tačka je razumevanje potreba naših potrošača. Kada se osvrnemo na brend Nutrino Junior, koji smo predstavili krajem 2022. godine, njegovo lansiranje proisteklo je iz  pažljivog uvida u sve učestalije prisustvo dece starije od 3 godine koja i dalje uživaju u proizvodima iz Nutrino bebe asortimana. Prepoznali smo ovo kao priliku za proširenje našeg portfolija i pružili deci predškolskog uzrasta zdraviju opciju prilagođenu njihovim specifičnim potrebama.

Kada govorimo o brendu Nutrino Lab, nakon izuzetnog uspeha ostvarenog tokom 2022. godine, ovo leto obeležilo je lansiranje Nutrino Lab 100% voćnih koktela čime smo uneli novu dimenziju na tržište zdrave ishrane. Inspirisani ukusima poznatih koktela, ponudili smo zdrav, osvežavajući i jedinstven proizvod koji je osvojio srca potrošača.

NE logo za pitanje u intervjuuPoslednja novina u BFF proizvodnom portfoliju je nova linija proizvoda – Nutrino Lab Ovseni Mix za dobro jutro.

 Smatram da je u današnje vreme fokus na zdravijem načinu života važniji nego ikad pre, a Nutrino Lab ovseni mix predstavlja naš doprinos podršci ovom cilju. Inspirisani užurbanim životom savremenog potrošača, postavili smo pred sebe izazov da kreiramo proizvod koji će privući čak i one koji ne stignu ili nemaju naviku da doručkuju.

Sa željom da omogućimo zdrav i ukusan doručak prilagođen konzumaciji kako u pokretu, tako i kod kuće, razvili smo dva različita pakovanja sa tri ukusa. Nutrino Lab 100% voćno-ovseni pire, upakovan u praktično pauč pakovanje idealan je za one u pokretu, dok ovsena kaša od 100% biljnog porekla, bez dodatog šećera i veštačkih aroma, dolazi u inovativnom zip pakovanju koje do sada nije bilo dostupno na tržištu i savršena je opcija za konzumaciju kod kuće, jer pruža više porcija za zdrav i ukusan obrok.

NE logo za pitanje u intervjuu Koje su ključne strategije koje su vam pomogle u izgradnji uspešnih brendova?

Neprestani fokus na kvalitetu predstavlja temelj našeg uspeha i ključnu tačku naše strategije rasta. Za nas, kvalitet nije samo standard koji ispunjavamo, već i neodvojivi deo naše poslovne filozofije. Od dobijanja svetskih sertifikata za kvalitet do toga da je naš proizvodni pogon projektovan prema standardima panela čistih soba koji nisu uobičajeni u proizvodnji dečije hrane, postigli smo najviše standarde u proizvodnji.

Veliku važnost pridajemo istraživanju tržišta i potrebama potrošača kako bismo uvek bili korak ispred trendova i bolje razumeli naše ciljne grupe. Kategorija zdrave hrane i potrošačke navike se jako brzo menjaju i ključno je imati duboko razumevanje potrošača, istražujući njihove navike i stilove života.

NE logo za pitanje u intervjuu Za sam kraj recite nam koje nas još inovacije iz BFF očekuju u budućnosti?

Predstoji nam proširenje asortimana uz lansiranje novih proizvoda, da ne otkrivam previše. Nastavljamo sa našom posvećenošću pružanju vrhunskih proizvoda namenjenih svim generacijama. Naša jednostavna misija je stvaranje ne samo ukusnog iskustva već i doprinos zdravom i kvalitetnom načinu života naših potrošača. Uvereni smo da, uz podršku naših vernih potrošača, gradimo ne samo brend, već i zajednicu, porodice koja ceni kvalitet i brine o svom blagostanju.

Nastavljamo da budemo posvećeni inovacijama i održavanju visokih standarda u svim aspektima našeg poslovanja.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.