Srbija

22.02.2016. 16:58

Tanjug

Autor: Nova Ekonomija

Bata Živojinović mamac za privlačenje kineskih turista u Beograd

Srbija

22.02.2016. 16:58

Beograd je pokrenuo kampanju kojom se nada da će uspeti, kako prenose kineski mediji, da privuče značajan broj turista iz te zemlje, saopštila je danas Gradska uprava.

Direktor Turističke organizacije Beograda (TOB) Miodrag Popović rekao je da je srpska prestonica u cilju privlačenja značajno većeg broja turista i posetilaca iz Kine plasirala promotivni video, kao i seriju drugih aktivnosti radi promovisanja Beograda.

On je podsetio da je TOB na ovogodišnjem 38. Sajmu turizma promovisao video sa proslavljenim glumcem Velimirom Batom Živojinovićem, koji je igrao glavnu ulogu u filmu „Valter brani Sarajevo“ iz 1972. godine, kako bi privukao pažnju kineskih turista.

„Ovaj film je bio veoma popularan, kako u Kini tako i u celoj bivšoj Jugoslaviji, i zbog toga smo želeli da privučemo kineske turiste u Beograd učešćem Živojinovića u spotu, koji je već postao popularan u Srbiji“, rekao je Popović za agenciju Sinhua, a prenosi kineski portal Nju Čajna.

Popović je naglasio da je ovaj potez veoma logičan imajući u vidu da postoje političke, ekonomske i prijateljske veze između dve zemlje, kao i nivo kineskih investiranja u Srbiju i činjenice da je u decembru 2014. godine održan treći Samit Kine i zemalja centralne i istocne Evrope, i to u Beogradu.

„Mislim da sve ovo može da utiče na povećanje turističke razmene i da moramo raditi na tome da privučemo što više kineskih turista u Beograd“, rekao je Popović.

On je najavio da će delegacija TOB-a, predstavnici Vlade Srbije i kompanije angažovane u turizmu posetiti Peking u junu kako bi promovisali Beograd, a da će se do kraja godine kampanja proširiti i na druge kineske gradove.

Ocenivši da se tokom protekle tri godine Beograd razvio u značajnu turističku destinaciju, Popović je istakao da će se ove godine puno raditi na obnovama gradskih fasada, „što je veoma važno kako bismo Beogradu vratili sav nekadašnji sjaj“.

„Takođe, planiramo da investiramo u promociju na velikim tržištima. Turizam je generator novog zapošljavanja i investiranja, te je svaka investicija u turizam opravdana“, dodao je Popović.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Komentar(1)

  1. Dosta konfuzije, na malom prostoru.
    Šta znači „Građani koji su 18 godina navršili između maja i novembra ne mogu da se prijavi za novčanu pomoć.“? Ako je neko punoletan i 23. aprila ima ličnu kartu, na koga se ovo prethodno odnosi? Između maja i novembra koje godine? I s kojim obrazloženjem oni nemaju to pravo?
    Drugo, „ako imate račun u nekoj banci ….. biće vam otvoren namenski račun“?? Ako već imam račun, ne treba mi novi – namenski.
    Nije loše pročitati napisano pre objave.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.