Predstavnici kompanije Beko upoznali su učesnike konferencije o ekološkoj održivosti svog brenda. Bilo je reči i o razvoju inovativne tehnologije koja može da se koristi za proizvodnju uređaja koji smanjuju upotrebu energije, otpada i potrošnje.
U sklopu virtuelnog događaja kompanija je predstavila sedam vodećih ekoloških proizvoda, poput mašine za pranje i sušenje veša u čijoj je proizvodnji iskorišćena reciklirana pet ambalaža za nove plastične delove.
Beko je kako navodi uspeo da reciklira taloge od kafe, koji se u velikoj meri koriste, a nakon čije upotrebe ostaje nereciklirani otpad. Espreso aparat „BioCoffee“ može ponovo da iskoristi ostatke od pet šoljica kafe.
U sastavu materijala od kojih se u toj kompaniji proizvode ugradne rerne nalazi se 5% plastičnog konca za ribarske mreže i 65% plastičnog industrijskog otpada.
„BioCycle“ frižider predstavlja dobar primer održive ekologije, posebno manji delovi koji potrebni za njegovo sklapanje: vrata i ventilatori proizvedeni su 100% od bioplastike, dok se posude za jaja prave od prirodnog otpada. Od ljuski samo pet jaja moguće je napraviti dve posude za jaja u frižideru.
Za proizvodnju „EcoTub’“ mašine za pranje i sušenje veša u poslednje dve godine iskorišćeno je približno 2,5 tone reciklirane plastike koja bi zavšila u morima i okeanima.
Kompanija navodi da podiže svest i o savesnoj kupovini jer su svesni činjenice da se ne može samo reciklažom otkloniti otpad.
Na virtuelnoj konferenciji, predstavili su mašinu za pranje posuđa koja pri svakom korišćenju uštedi 28% deterdženta u odnosu na druge mašine iste namene, čiji program dozira količinu deterdženta za pranje i puni se jednom u toku meseca. Na taj način se smanjuje kupovina plastičnih flaša sa deterdžentom i količina plastičnog otpada.
Ovaj novi, ekološki prihvatljiv način proizvodnje dovodi do znatnog smanjenja emisije ugljen-dioksida. Naime, od početka ovog projekta 2017. godine, čak 58 miliona plastičnih boca je reciklirano i smanjena je emisija ugljen-dioksida (CO2) za skoro 2.200 tona.
Kompanija Beko podseća da je fokusirana na inovacije kako bi živote svojih kupaca učinio lakšim i zdravijim.