Situacija na izgradnji Obilaznice oko Beograda i dalje se ne popravlja, radovi kasne na svim pozicijama a rokovi gradnje su davno izgubili smisao, piše Beobuild.
Kako navode, dinamika je neopisivo spora, pa je promene na terenu moguće pratiti samo u dugačkim vremenskim intervalima.
Posle četiri godine gradnje petlja Batajnica još nije završena u celosti, da ne govorimo o tome da naselje Batajnica još uvek nema vezu sa istoimenom petljom.
Povrh svega, novi zastoj je i na mostu kod Ostružnice, gde Putevi Srbije više od dva meseca nakon potpisivanja ugovora još uvek nisu uveli izvođača na gradilište.
Beobuild navodi da su pokušali da saznaju razloge zastoja na mostu kod Ostružnice i zašto izvođač nije uveden u posao, međutim niko od nadležnih nije hteo da govori o tome.
Iako su radovi svečano otvoreni početkom godine, mašine koje su se nalazile na ceremoniji brzo su uklonjenje, a gradilište je i dalje potpuno pusto dva meseca kasnije. Tako se i na ovom segmentu Obilaznice ponovo ponavlja ista matrica kojom je ovaj strateški projekat dospeo u treću deceniju realizacije.
Slično je i na deonici od Dobanovaca do Ostružnice, odnosno dogradnji leve trake autoputa u dužini od deset kilometara, koja je krenula da se gradi početkom 2014. godine.
Njeno otvaranje planirano je za decembar iste godine, ali ni dan danas radovi nisu završeni. Kakve kalkulacije stoje iza produženih rokova nije poznato, ali dobra vest je da su skoro svi radovi završeni i da bi vrlo brzo sve moglo da bude spremno za saobraćaj.
Ako ni zbog čega drugog, ova tranzitna saobraćajnica mora biti unapređena zbog bezbednosti.
Crne tačke stalno odnose nove živote, a i tokom našeg obilaska dogodilo se izletanje kamiona na uklapanju nezavršene deonice. Srećom ovog puta nije bilo povređenih. Krajnje je vreme da se nešto promeni, ovaj projekat je previše čekao.