Vesti iz zemlje

05.05.2023. 13:46

Autor: Nevena Petaković

Beograd planira postavljanje punktova za „Bele“ na 104 lokacije

Zgrada gradske uprave Beograda Foto: Nova ekonomija

Beograd ne odustaje od kupovine poklon-vaučera

Grad Beograd raspisao je tender za postavljanje montažnih objekata za smeštaj Beogradskih ličnih asistenata (BELI) na okvirno 104 lokacije. Javna nabavka će se sprovoditi radi zaključenja okvirnog sporazuma, a procenjena vrednost ugovora je 1,1 milijardi dinara.

Ovaj tender obuhvata izradu prethodne dokumentacije, tehničke dokumentacije i izvođenje radova na postavljanju namenskih montažnih objekata.

Ti objekti bi bili stalni punktovi na teritoriji grada, postavljeni u cilju obavljanja poslova iz nadležnosti Sekretarijata za inspekciju, nadzor i komunikaciju.

Objekti su predviđeni za postavljanje na okvirno 104 lokacije u Beogradu, pretežno u blizini parkova i većih zaštićenih zelenih površina. Objektima je potreban kolski pristup i povezivanje na infrastrukturu, piše u tehničkoj specifikaciji.

Grad ovu nabavku sprovodi radi zaključenja okvirnog sporazuma. Tim okvirnim sporazumom će se utvrditi uslovi pod kojima će se zaključivati pojedinačni ugovori (ili izdavati narudžbenice) za postavljanje konretnih montažnih objekata.

U planu je postavljanje tri tipa objekata (A, B i V) i svi će biti montažni objekti kontejnerskog tipa. Sastoje se od 3 kontejnerske jedinice (tip A i B) odnosno 4 kontejnerske jedinice za tip V.

U dokumentaciji se vidi da je u planu 76 objekata tip A, 19 objekata tip B i 9 objekata tip V.

„Okvirni sporazum se zaključuje na iznos od 1,1 milijardi dinara bez PDV-a. Cena uključuje izradu projektne dokumentacije i sav materijal i alat potreban za izvođenje radova, svu opremu, sve prateće usluge i radove navedene u projektnom zadatku, izradu projekta izvedenog stanja sve zavisne i prateće troškove“, navodi se u modelu okvirnog sporazum.

Dalje se objašnjava da je broj objekata okviran i da ne može biti veći od navedenog broja po svakom tipu objekta, dok će se radovi izvoditi sukcesivno, prema stvarnim potrebama Sekretarijata za inspekciju, nadzor i komunikaciju.

Te potrebe će biti definisane u pojedinačnim ugovorima, a najviše do ukupne vrednosti ugovorene okvirnim sporazumom.

Spoljašnje uređenje objekta podrazumeva pristup za korisnike, službena lica i jedno parking mesto sa kolskim pristupom. Pristupna površina i oblast iza objekta treba da budu pokriveni video nadzorom sa dve širokougaone kamere, navodi se u specifikaciji.

Između ostalog se navodi da sistem video nadzora treba da obezbedi jasno uočavanje i praćenje događaja oko nadziranih zona i globalno praćenje celog objekta i okoline.

Sistem treba da omogući da se u slučaju uočavanja bezbednosno značajne situacije ili incidenta dobije bolji pregled prostora i uslova za eventualnu identifikaciju objekta, vozila ili lica.

Sve kamere treba da poseduju analizu slike koja podrazmeva detekciju pokreta i snimanje na pokret.

Takođe radi zaštite objekta od prepada i provale projektom treba predvideti sistem za signalizaciju provale. Protivprovalna zaštita treba da obezbedi detekciju i signalizaciju svakog pokušaja neovlašćenog ulaska u objekat.

Unutrašnjost objekta je podeljena na zonu kancelarija i zonu mokrih čvorova sa garderobom. Te radne zone su razdvojene hodnikom.

Dve kancelarije su rezervisane za službena lica, a treća za komunikaciju sa građanima. Svi tipovi objekata (A, B i V) koji se postavljaju imaju dve kabine za toalet.

Rok za podnošenje ponuda je 6. jun.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.