Javno-komunalno preduzeće Infostan u Beogradu, koje se bavi naplatom objedinjenih komunalnih usluga građanima, zatrpano je reklamacijama koje se podnose zbog iznosa na računima za njegove usluge. Građani se najčešće žale zbog visokih računa, kao i zbog plaćanja zaostalih obaveza
Kako prenose Večernje novosti, beogradski Infostan se našao na drugom mestu po broju pritužbi koje su stigle na adresu gradskog ombudsmana, a u toku 2022. godine bilo ih je 70.
Korisnici za dugove prema tom preduzeću, ako oni postoje, kako se podseća, dobijaju opomene.
„Na mesečnom nivou dobijamo naloge drugih preduzeća u kojima su parametri potrošnje“, kažu u Infostanu.
Poskupljuje Infostan u Beogradu
Ukoliko je korisnicim apovećana potrošnbja neke komunalne usluge, može da se uloži reklamacija preduzeću koje pruža uslugu, ili preko Infostana.
„Da li je reklamacija opravdana ili ne, ne odlučujemo mi već preduzeće čije su usluge tema žalbe. U slučaju da postoji dug, korisnicima šaljemo opomene pred utuženje, kako bi dobili još osam dana da to namire, ali i da nas ne izlažu dodatnim troškovima prinudne naplate „, dodaje se u odgovoru Infostana.
Kako se podseća, Infostan organizuje i sastanak „Otvorena vrata kod direktora“, kako bi se građani savetovali sa ciljem da pronađu rešenja za svoje probleme.
Sastanak se organizuje svakog poslednjeg petka u mesecu.
Kako je prenela Nova ekonomija, u Beogradu su od februara poskupeli smeće, grejanje, voda, kanalizacija, usluge koje se naplaćuju preko računa za Infostan.