Ako se svakodnevno bavite ljudima i radnim okruženjem, mislite o tome kako da strateški i kontinuirano negujete i implementirate employer branding prakse, brinete o svojim zaposlenima i gradite magična radna okruženja – mislimo da bi trebalo da se pridružite 5. i 6. oktobra online, ili u pozorištu Duško Radović na Tašmajdanu trećem po redu Empple Festivalu 2023! Empple kaže da nisu potrebni trikovi za sjajni employer branding, a to misle i ovogodišnji spikeri i panelisti koji će napraviti osvrt na aktuelne teme unutar employer branding zajednice.
Tim je u procesu pripremanja festivalskog prostora kao i nove, interaktivne Empple online platforme putem koje će učesnici moći da prate program, ali i da se putem nje umreže sa ostatkom Empple zajednice tokom i nakon festivala.
Novine u ovogodišnjem programu su da će kraju prvog dana festivala biti organizovan i EmppleDebatak, koji će dati prostora za različita mišljenja i njihovo predstavljanje publici kroz organizovanu debatu. Tema ove debate će biti: No tricks needed for great employer branding! ✨ Novi deo programa je, takođe, i magija na delu na kraju drugog dana, gde će kompanije koje su osvojile Empple nagradu predstavljati svoje projekte.
Ove godine su nam, kao partneri, podršku pružili Yandex, Nelt, Žiška, Blue Colibri, Startit, Kat on Coffee i Qxperience, dok se među sponzorima nalaze kompanije Infostud, Tenderly, NIS, Endava, United Cloud, Nespresso, Aqua Gala, Ringišpil i Bubamara sladoled.
Karte su u prodaji i cena za online program oba dana iznosi 120€, dok je karta za program uživo u Beogradu 300€. Dodatne informacije o kupovini karata, programu i drugim pojedinostima mogu se pronaći nasajtu festivala.
Dođite da zajedno učimo kako možemo biti employer branding eksperti kojima trikovi nisu potrebni!
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Privreda Srbije ovu godinu završava u uslovima očekivane makroekonomske stabilnosti, ali uz rezultate koji su slabiji od očekivanih, pa će tako privredni rast biti oko dva odsto, a ne planiranih četiri proce...
Tokom poslednjih godina, zlato se ponovo pozicionira kao ključna komponenta dugoročnog finansijskog planiranja, kako za institucionalne tako i za privatne investitore. Ovaj trend nije posledica kratkoročnih ...
Ministarka rudarstva i energetike Srbije Dubravka Đedović Handanović izjavila je da su u toku pregovori ruskih akcionara u Naftnoj industriji Srbije (NIS) sa mađarskim MOL-om o prodaji njihovog većinskog ude...
U poslednjih 13 godina, vlast je uspela da značajno uveća devizne rezerve. Sada je, zbog sankcija Naftnoj industriji Srbije, izgleda došao red da se one jače troše pa se postavlja pitanje da li su političari...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.