Srbija

20.07.2021. 14:29

exyuaviation.com

Autor: Nova Ekonomija

Broj letova sa „Nikole Tesle“ sve bliži pretpandemijskom nivou

Tokom prvih šest meseci 2021. godine, 53 odsto od ukupnog broja prodatih avio-karata kupljeno je putem direktnih prodajnih kanala Er Srbije, odnosno putem veb-sajta, mobilne aplikacije, Kontakt centra i poslovnica Er Srbije, saopšteno j...

Air Serbia

Srbija

20.07.2021. 14:29

Letnji program letova za 2021. godinu na beogradskom aerodromu Nikola Tesla sada je samo 17 odsto manji od prepandemijske 2019. godine, saošteno je iz kompanije VINCI Airports, prenosi ExYuAviation.

Avio-kompanije nastavljaju da obnavljaju letove ka glavnom gradu Srbije, navodi se u saopštenju kompanije VINCI. 

Smanjenje restrikcija u Srbiji vezanih za putovanja omogućilo je brzo povećanje putnika na aerodromu „Nikola Tesla“, što je dovelo do oporavka krajem juna na oko dve trećine saobraćaja od istog meseca pre dve godine. 

Do najvećeg rasta letova došlo je za Hurgadu, 90 odsto, u poređenju sa letnjim periodom 2019. godine. Er Srbija tako leti po devet puta određenim danima na tu egipatsku destinaciju. 

Povećanje svojih usluga na beogradskom aerodormu najavio je i KLM, pa će tako do 29. avgusta dva puta dnevno imati operacije na ovoj ruti.

Takođe je i Lukser koji je prošlog meseca pokrenuo svoje usluge u Beogradu i planirao da ih sprovodi tokom leta, proširio svoje poslovanje na celu godinu pa će tako leteti i tokom zime. 

Početkom zimske sezone, 1. oktobra, Viz er Abu Dabi planira da poveća broj letova ka Beogradu na tri nedeljno. 

Više od polovine karata kupljeno putem direktnih kanala Er Srbije 

Tokom prvih šest meseci 2021. godine, 53 odsto od ukupnog broja prodatih avio-karata kupljeno je putem direktnih prodajnih kanala Er Srbije, odnosno putem veb-sajta, mobilne aplikacije, kontakt centra i poslovnica Er Srbije, saopšteno je danas. 

Iz Er Srbija navode da to predstavlja značajan rast u odnosu na isti period u 2019. godini, kada je taj udeo iznosio 32 odsto. 

Rezultati su najviše doprineli onlajn kanali prodaje, sa 44 odsto udela u ukupnoj prodaji, što ukazuje na to da se taj procenat udvostručio u odnosu na isti period 2019. godine, kada je dostigao 21 odsto.

Udeo avio-karata kupljenih putem digitalnih prodajnih kanala Er Srbije beleži značajan rast na mesečnom nivou, pa je tako sa 40 odsto ostvarene onlajn prodaje u januaru taj udeo porastao na 50 odsto u maju i junu.

U prvoj polovini 2021. godine, opciju prijave na let putem interneta koristilo je 21 odsto putnika, iako, kako navode iz Er Srbije, ta vrsta prijave trenutno nije dostupna na velikom broju destinacija, usled restriktivnih mera zbog pandemije. 

Od početka januara do kraja juna ove godine Er Srbija je zabeležila rast od 224 odsto u broju registrovanih ličnih naloga putnika na e-commerce kanalima, u odnosu na isti period 2020. godine, odnosno 111 odsto u poređenju sa istim mesecima 2019. godine.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.