Vesti iz zemlje

30.06.2022. 15:31

Coca-Cola HBC Srbija

Autor: Nova Ekonomija

Budućnost je zajednička odgovornost

Foto: Svetoslav Anastasov, Coca-Cola HBC Srbija

Kompanija Coca-Cola HBC Srbija nedavno je objavila svoj 9. izveštaj o održivom poslovanju. Po drugi put, izveštaj je obuhvatio i rezultate kompanije Bambi, koja je od 2019. godine deo naše Coca-Cola HBC porodice 

Svetoslav Atanasov, generalni direktor Coca-Cola HBC Srbija

Izveštaj o održivom poslovanju za 2021. godinu donosi poruku: BUDUĆNOST JE ZAJEDNIČKA ODGOVORNOST

Kad se osvrnem na još jednu godinu ranije, 2020, tada smo kao dominantnu temu imali pandemiju kovida-19 i transformaciju koja je usledila na svim nivoima.

Za 2021. godinu bih rekao da je označila postupan prelazak ka „novom normalnom”. Donekle kontradiktorno, ali nam je pandemija, koja je na tren zaustavila celi svet, udahnula novi kiseonik, da kao pojedinci i organizacije ponovo evaluiramo naše prioritete, ciljeve, načine na koje radimo i odnose. I dok smo 2020. godine restartovali biznis, u 2021. smo uradili reset.

U našem pobedničkom duhu, novu normalnost smo želeli da pretvorimo u bolju normalnost. Kako to uraditi? 

Tri su orijentira na ovom putu: dalje jačanje našeg 24/7 portfolija, uključujući inovacije, kontinuirani razvoj naših ljudi i tima i održive politike, uz  stalno potvrđivanje prilagodljivosti i konzistentnosti. 

Inovacije su, same po sebi, razumljive, jer od postanka sveta taj točak pokreće napred. 

Inovirali smo naš legendarni 24/7 portfolio –  dodatkom Costa i Vergnano brendova napravili smo pravu malu „kafe revoluciju”, prateći potrebe potrošača ponudili smo više propozicija bez kalorija i sa manje kalorija, uveli potpuno novu kategoriju Next limunada, a nedavno obogatili porodicu gaziranom vodom Rosa Homolje.

Ove inovacije su vidljive na policama, ali bih želeo da istaknem da inovacije za nas nisu samo to. Jednako važne su inovacije u naše procese, koje nam omogućavaju da nastavimo da pobeđujemo na održiv način. Stavili smo fokus na digitalizaciju i jednostavnost u poslovanju, kreirajući veću vrednost za sve sa kojima sarađujemo. 

Naš Izveštaj o održivom poslovanju upravo govori o vrednostima i doprinosu koji kao kompanija pružamo zajednici, poslujući na održiv način. 

Kad govorimo o budućnosti, mnogo je tema koje mogu da nas zamisle. Kao lider kompanije i kao pojedinac, izdvojio bih pitanje klimatskih promena i saradnju, kao neophodan odgovor.

Prema nedavnom izveštaju Svetskog ekonomskog foruma, KLIMATSKE PROMENE ocenjene su kao vodeći izazov na globalnom nivou. Širom sveta kompanije su se obavezale na karbonsku neutralnost, odnosno nultu stopu emisija. I naša kompanija postavila je cilj da do 2040. godine dostigne nultu stopu emisija, i to u celom lancu vrednosti. Ovaj ambiciozni cilj je maraton koji trčimo zajedno i u kojem je jedini pobednik – planeta na kojoj živimo. 

Suočeni sa istim neizvesnostima, okrećemo se saradnji, koja uvek znači i zajedništvo. U revidiranom društvenom ugovoru, koji se zasniva na partnerstvu javnog i privatnog sektora, SARADNJA postaje ključ. 

Kao što naslov našeg Izveštaja kaže: BUDUĆNOST JE ZAJEDNIČKA ODGOVORNOST

U našoj kompaniji verujemo u hrabra obećanja i merljive rezultate, koje delimo sa vama već devet godina kroz godišnje izveštaje o održivom poslovanju. Ovi izveštaji iz godine u godinu pokazuju naš progres, ali i mnogo više od toga. Predstavljaju testament onoga što možemo učiniti za bolje sutra, kad ujedinjeni radimo na istom cilju.

A ako smo u prethodne dve godine i naučili jednu lekciju – to je da ne možemo pobediti sami. Zato, hajdemo udruženo, ka održivoj budućnosti.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.