
Udovički: Politička elita krivi proteste za probleme koje nije u stanju da reši
Autorski tekst direktorke i predsednica Upravog odbora CEVES-a Kori Udovički
Centar za lokalnu samoupravu (CLS) saopštio je danas da će Strela iz Obrenovca uskoro postati najveći autobuski prevoznik u Beogradu, mada je, tvrdi CLS, „poznata po gotovo svakodnevnim ekcesima u javnom prevozu“.
„Kupovinom Laste i očekivanim dobijanjem tendera za prigradski i lokalni prevoz u Beogradu, Strela iz Obrenovca će uskoro postati najveći autobuski prevoznik u prestonici. Sa više od 150 linija i više od 600 autobusa, značajno će prestići gradskog prevoznika GSP Beograd, koji trenutno raspolaže sa 480 autobusa u saobraćaju“, naveo je CLS.
Kako je saopštio, trenutno je u toku tender za „dobijanje linija u okviru poteza 600 (Surčin), kao i prigradskih i lokalnih linija na opštinama Mladenovac, Sopot, Lazarevac, Obrenovac, Barajevo i Grocka vredan više od 114 milijardi dinara, ali taj postupak je samo formalnost, jer je pobednik unapred poznat“.
„To će biti Strela iz Obrenovca sa svojim firmama ćerkama Lastom, Lastrom i Strelom Ub, iza koje stoji jedan čovek, njen vlasnik Miroslav Nikolić. Upravo ta firma je poznata po gotovo svakodnevnim ekcesima u javnom prevozu i teškim saobraćajnim nezgodama sa povređenim putnicima“, navodi se u saopštenju.
Kako je CLS naveo, za ovakva dešavanja najviše je zaslužan ministar za javna ulaganja Darko Glišić, „koji u upućenim krugovima važi za nezvaničnog lobistu Strele“.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Autorski tekst direktorke i predsednica Upravog odbora CEVES-a Kori Udovički
Zbog želje da se psi koji više nisu sposobni za vojnu službu što pre udome kao kućni ljubimci i ostatak života provedu okruženi pažnjom i ljubavlju, njihova prodajna cena je simbolična, navelo je Ministarstv...
Kompanija Metito Utilities, investitor za razvoj i implementaciju održivih rešenja za upravljanje vodama, saopštila je da je u partnerstvu sa Gradom Zrenjaninom i JKP „Vodovod i kanalizacija” Zrenjanin, post...
Predlog Zakona o izmenama i dopunama Zakona o posebnim postupcima radi realizacije međunarodne specijalizovane izložbe EXPO 2027 (leks specijalis) povučen je iz skupštinske procedure i upućen na javnu raspra...
Visoka predstavnica Evropske unije za spoljnu politiku i bezbednost Kaja Kalas boravi u poseti regionu Zapadnog Balkana od 21. do 23. maja. Tokom svoje posete Beogradu sastaće se i sa predstavnicima opozicije, a kako su za naš list poručili ovom prilikom će Kalas upo...
Poziv vrha SNS-a i predsednika Srbije Aleksandra Vučića na blokadu Apelacionog suda u Novom Sadu zbog pritvora njihovim aktivistima osumnjičenim za prebijanje studenata, sagovornici Danasa ocenjuju kao opasan presedan, još jeda...
Vladajuća većina očito na sednice Skupštine Beograda dolazi “pacovskim kanalima”, jer kako drugačije objasniti slepilo ovih odbornika na kamp grupe mahom nasilnika smešten na platou ispred Narodne skupštine i u parku kod Predsedništva, odnosno u samoj blizini b...
Kulturna javnost i svi oni kojima je jesen u Beogradu nezamisliv bez Bitef festivala, koji nam je uz nove pozorišne tendencije više od pola veka odvažno detektovao naše i svetske društvene i političke prilike i ...
Komesar za ljudska prava Ujedinjenih nacija Folker Tirk založio se danas u Beogradu za jačanje nezavisnosti sudstva i mehanizama zaštite ljudskih prava u Srbiji, a istakao je...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVEОбавештења
Са дахијама назад у средњи век..још само колчеви фале
Mito i korupcija
Nikolic, poznata lopurda koja je prvo privatizovao auto kucu zastava vozdovac za male pare podmicivanjem. Zatvaran je hapsen i vodjen i postupak protiv njega, a onda preko noci se sve zaboravilo. I ovaj lopov i kriminalac postaje ugledni biznismen. Tako je to a jos kad se udruzis sa kumom glisicem mozes postati i tum od muma. A za kuma sve. I tako ova lopurda umesto u zabeli da izdrzava kaznu postade ugledni privrednik. Jadna li si Srbijo i Srpski narode.
Kada padnu ovi sve ce da ih pohapse.Maolo sutra.
Preselio sam se iz BGD u duboku provinciju pre tri godine i ništa mi ne fali.
g. Dragan je u pravu…..sve smo to zasluzili jer smo nazalost – govna
BRE ZUTACI KAKO ZABORAVLJATE KADA STE BILI NA VLASTI SAMO VI STE VRSSILI PRIVATIZACIJU PA STE FABRIKE PRODAVALI ZA 100 MARAKA SSECERANE KIOSTICU A U MAGACINIMA BILO LSSECERA NA HILJADU TONA.COVEK PRODAO SSECER I ODMAH BIO BOGAT.ZZUTACI JER BILO TAKO.ZELEZARU AMERIKANCIMA ZA 100 DOLARA.RADILI DOK STOPILI SPSKE TENKOVE I VRATILI NAM ZA ISTO 100 DOLARA.KAKO VAS NIJE SRAMOTA VIDISE DA STE KOKOSSARI DA BILO SSTA KOMENTARISSETE JER VASSE ZLO SRPSKOM NARODU JE NAJVECE ZLO KOJE JE ZABELEZILA ISTORIJA ZUTE GROZNICE.NA TENDERU NIJEDNA AUTOPREVOZNIK NIJE MOGAO DA ISPUNI USLOVE U BROJU AUTOBISA NEGO SAMO OVA FIRMA I SAMO ZATO DOBILA POSAO DRUGOG AUTOPREVOZNIKA NEMA NA TRZISSTU .I SSTA ZUTACU JE SPORNO.
Dobijali su državne subvencije za pokretanje posla i otvaranje fabrika u Srbiji. To ih nije sprečilo da preko noći zatvore pogone i radnicima otkaze podele SMS porukama, ili putem nalepljenog obaveštenja u krugu fabrike koja se zatvara između ostalog jer se “promenio ukus potrošača”. Bar 12 firmi u bar 20 gradova. Bar da su radili, nego zaposlili i PET puta manje nego što su obećavali i on i VAŠ predsednik. Opljačkali budžet, podelili pare i zahepali narod. I moja baba Cana može tako da „otvara fabrike“ i privlači investitore. Potemkinova sela, s tim što je Potemkin varao caricu da sve cveta i napreduje, a ovde „car“ vara narod da poveruje u bajke.
Pa tako je vec sigurno 50 godina od kako pamtim,a cutali ate,jajare
Hulje odvratne
Pa i ja bi kupio da mi 400 autobusa radi solo 325 din kilometar a zglod 380 ,dosta mi je 5 buseva
,ali svakoj lopoviji dodje kraj pa ce i ovoj,
Dobijali su državne subvencije za pokretanje posla i otvaranje fabrika u Srbiji. To ih nije sprečilo da preko noći zatvore pogone i radnicima otkaze podele SMS porukama, ili putem nalepljenog obaveštenja u krugu fabrike koja se zatvara između ostalog jer se “promenio ukus potrošača”. Bar 12 firmi u bar 20 gradova. Bar da su radili, nego zaposlili i PET puta manje nego što su obećavali i on i VAŠ predsednik. Opljačkali budžet, podelili pare i zahepali narod. I moja baba Cana može tako da „otvara fabrike“ i privlači investitore. Potemkinova sela, s tim što je Potemkin varao caricu da sve cveta i napreduje, a ovde „car“ vara narod da poveruje u bajke.