Vesti iz zemlje

20.02.2024. 13:50

Saopštenje

Autor: Nova Ekonomija

Coca-Cola HBC sedmi put zaredom proglašena za najodrživijeg proizvođača napitaka na svetu 

Foto: pixels.com

Kompanija Coca-Cola HBC proglašena je sedmi put zaredom za najodrživiju svetsku kompaniju u kategoriji proizvodnje pića prema Dau Džons indeksu održivosti za 2023. godinu, koji predstavlja jedan od vodećih globalnih standarda korporativne održivosti. Ovo je ujedno i 13. uzastopna godina da Coca-Cola HBC, čiji je deo i Coca-Cola HBC Srbija, zauzima jedno od tri vodeća mesta na listi. 

Zahvaljujući posvećenosti borbi protiv klimatskih promena i zaštiti vodnih resursa, Coca-Cola HBC rangirana je i kao lider u industriji na CDP listi (Carbon Disclosure Project, kojim se meri učinak kompanije na polju klimatskih promena) čime se pridružila malom broju kompanija koje su postigle čak dvostruku ocenu A – za klimu i za vodu. Godišnje CDP-ovo objavljivanje podataka o životnoj sredini i proces bodovanja su široko priznati kao zlatni standard korporativne transparentnosti.

Zoran Bogdanović, glavni izvršni direktor Coca-Cola HBC rekao je ovom prilikom da je postignuti uspeh rezultat jasne vizije i ciljeva u oblasti održivosti, kao i čvrstog uverenja da je održivost pravi generator rasta i vrednosti za poslovanje.

„Naše kontinuirane investicije u tehnologiju, inovacije, partnerstva i spremnost da isprobamo nove stvari takođe nam pomažu da utabamo naš put održivosti. Krećemo se ka ciljevima održivog razvoja, otvarajući prilike za zdraviju i prosperitetniju budućnost“, poručio je Bogdanović.

Ilustracija: Coca Cola HBC

Coca-Cola HBC više od četvrt veka uspešno posluje i na tržištu Srbije, uz snažnu posvećenost održivom poslovanju.

U poslednjih 15 godina, Coca-Cola HBC Srbija je smanjila potrošnju vode za oko 54% i energije 59% po litru proizvedenog pića. Kompanija kontinuirano smanjuje emisije CO2, kroz korišćenje električne energije iz obnovljivih izvora, prelaskom na održiviju flotu automobila, energetski efikasnije rashladne uređaje, ali i brojnim inovacijama u proizvodnji.

U 2022. godini Coca-Cola HBC Srbija donirala je oko 200.000 litara svojih proizvoda, a zajedno sa kompanijom Bambi, kao delom Coca-Cola HBC porodice, uložila je 340.000 evra u razvoj lokalnih zajednica u Srbiji.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Tema:

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.