Kompanija Coca-Cola HBC proslavila je sa partnerima, kupcima i zaposlenima, prvih 25 godina poslovanja u Srbiji, koje je obeleženo kontinuiranim rastom, širenjem portfolija, inovacijama, ali i snažnim partnerstvima.
Od samo jedne do tri punionice, od ponude četiri gazirana pića do sveobuhvatnog 24/7 asortimana, koji sadrži i prirodnu izvorsku vodu, gaziranu vodu, voćne sokove, energetska pića, poznate brendove kafe i alkoholne brendove, te Bambi proizvode, kompanija je izrasla u stabilan poslovni sistem. Brojnim inovacijama, ulaskom u nove kategorije, poput kafe, i sa snažnim fokusom na jačanje odnosa sa kupcima, Coca-Cola HBC Srbija ostvaruje svoju viziju da bude vodeći 24/7 partner za osveženje.
Sve to, zahvaljujući čvrstim partnerstvima, mreži od preko 35 000 kupaca, ali i posvećenosti više od 1.600 zaposlenih.
Kroz osvrt na prvih četvrt veka na tržištu Srbije, Svetoslav Atanasov, generalni direktor kompanije Coca-Cola HBC Srbija i Crna Gora zahvalio je saradnicima i partnerima na snažnoj podršci, istakavši da je priča kompanije na ovom tržištu, zapravo putovanje koje je obeležila snažna veza sa zajednicom i partnerima.
“Svako od vas je dao svoj doprinos našem razvoju. Svako od vas je dodao neku milju na ovom zaista fantastičnom putovanju. Moj tim i ja želimo da vam zahvalimo na kontinuiranoj podršci i u dobrim i u manje dobrim vremenima, jer vi potvrđujete izreku da nije važno gde ideš, već koga imaš pored sebe celim putem. Jubilej smo dočekali u punoj snazi i zajedno stremimo ka novim zajednički uspesima”, istakao je Atanasov.
U prethodnih četvrt veka, Coca-Cola HBC Srbija realizovala je pet značajnih investicija: kupovinu Vlasinke 2005. godine, godinu kasnije kupovinu Fresh&Co, otvaranje Regionalnog centra za sokove 2015, kupovinu Bambija 2019. i akviziciju punionice gazirane vode Rosa Homolje, pre godinu.
Kao deo Coca-Cola sistema, zajedno sa kompanijom Bambi, Coca-Cola HBC doprinosi kreiranju skoro 15 hiljada radnih mesta u celom lancu vrednosti, što čini oko 0.5% svih radnih mesta. Prema poslednjoj Studiji o društveno-ekonomskom uticaju Coca-Cola sistema i Bambija u 2021. godini, sistem kreira 360 miliona evra dodatne vrednosti nacionalnoj ekonomiji, što čini 0.7% BDP-a.
Za sve ovo vreme, Coca-Cola HBC Srbija je jedan od lidera održivog poslovanja. Samo u 2021. godini, Coca-Cola HBC i Bambi u lokalne zajednice uložili su preko 750 hiljada evra.
Povodom 25 godina uspešnog poslovanja, kompanija će u narednoj godini realizovati projekat godišnjeg stipendiranja 25 izabranih studenata.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
JKP Beogradski metro i voz obustavilo je javnu nabavku softvera za planiranje, sprovođenje i praćenje javnih nabavki, koju je raspisalo krajem septembra, jer je prestala potreba za ovim softverom, objavljeno...
Srpske vlasti su preko amandmana na budžet za ovu godinu uspele da izdvoje 1,4 milijarde evra za Naftnu industriju Srbije, a izdvajanja za gas koja tek čekaju Srbiju biće dodatni udarac fiskalnoj politici. U...
Evropska banka za obnovu i razvoj (EBRD) saopštila je da je ove godine dostigla značajnu prekretnicu u Srbiji, uloživši više od 10 milijardi evra u zemlju od 2001. godine kroz skoro 400 projekata.U Beogr...
Više od 78 odsto vozača u Srbiji smatra da bi u slučaju značajnog rasta cena goriva, država trebalo da reaguje smanjenjem akciza, dok 11 odsto njih veruje da bi trebalo povećati subvencije za kupovinu elektr...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.