Praznični Coca-Cola karavan kreće na 14-dnevni put kroz Srbiju, slaveći duh Deda Mraz u svima nama i magiju ljubaznosti i darežljivosti. Karavan turneja ima za cilj da okupi prijatelje i porodicu uz flašicu Coca-Cole i ukusan obrok, kako bi zajedno uživali u prazničnoj atmosferi. Top of Form
Duh praznika će se razmenjivati i širiti kroz karavan turneju koja će krenuti iz Beograda 9. decembra, a do 5. januara će obići još pet gradova širom Srbije.
Građani Beograda, Niša, Kragujevca, Kraljeva, Novog Sada i Subotice imaće priliku da uživaju u novim prazničnim aktivnostima sa svojim prijateljima i porodicom uz osvežavajuću flašicu Coca-Cole tokom dvodnevnog boravka karavana u svojim gradovima.
Tokom dana, posetioci karavanske postavke „Svetu je uvek potreban Deda Mraz više“ će imati priliku da otkriju koji su tip Deda Mraza kroz kviz „Pronađi Deda Mraza u sebi“ na Coca-Cola aplikaciji, ili da naprave selfi i podele slike na društvenim mrežama ispred legendarnog prazničnog karavana.
U jednoj od Coca-Cola prazničnih kuća najmlađi će moći da se druže sa Deda Mrazom i budu deo njegove radionice gde će ukrašavati ukrasne papire. Za istinske ljubitelje knjiga, Deda Mraz će svako veče čitati praznične priče, a biće i prostora za uživanje i igranje uz veselu prazničnu muziku i modernu plesnu grupu obučenu kao Deda Mraz.
Takođe, posetioci će moći da uživaju i u ukusima raznovrsne hrane lokalnih partnera koji će pripremiti prazničnu verziju svojih specijaliteta.
Praznični Coca-Cola karavan će se zaustaviti u gradovima:
Beograd od 9.12. do 10.12.
Niš od 12.12. do 13.12.
Kragujevac od 15.12. do 16.12.
Kraljevo od 18.12. do 19.12.
Novi Sad od 24.12. do 25.12.
Subotica od 27.12. do 28.12.
Beograd od 04.01. do 05.01.
Tačnu lokaciju kretanja karavana možete pratiti na linku.
Gorica Stojković, generalni menadžer za Srbiju, Crnu Goru i Severnu Makedoniju u Coca-Cola kompaniji kaže „praznici su postali voljena tradicija koja okupljanja porodice i lokalne zajednice kako bi osetili i iskusili pravu magiju. Nadamo se da ćemo probuditi duh praznika među našim posetiocima, uz podsetnik da i najmanji čin ljubaznosti može da ugreje srce i poveže ljude”. Top of FormTop of Form
Gotovo tri decenije, od prvog pojavljivanja na malim ekranima sredinom devedesetih, Coca-Cola karavan je postao snažan, opipljiv praznični simbol širom sveta.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
U statistici se u prvoj polovini ove godine desilo nešto izuzetno retko pa je prosečna zarada pokrila prosečnu potrošačku korpu. To je, međutim, prosek, pošto je u tri meseca plata zaista bila dovoljna da po...
Ministarka privrede Srbije Adrijana Mesarović razgovarala je sa predsednikom kineske avio kompanije "Hainan Airlines" u Pekingu Ju Čaođijeom o mogućnostima saradnje i pozicioniranju srpskih proizvoda na njen...
Kompanija "Ekspo 2027" raspisala je danas tender za organizaciju i izvođenje ceremonije otvaranja i zatvaranja te međunarodne izložbe, što će koštati 2,3 milijardi dinara ili oko 19,9 miliona evra.Pravo ...
Uz državne i gradske funkcionere predvođene predsednikom Aleksandrom Vučićem, otvorena je pre šest dana italijanska fabrika Ariston Climate Solutions na putu kraj Niša. Međutim, zgrada fabrike, površine 30.0...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.